• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Неколку знаци дека сте лош менаџер

27/04/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Гугл неодамна спроведе едно од најтемелните истражувања поврзано со однесувањето на менаџерите што некогаш го спровела една ваква огромна корпорација. Почнувајќи од 2009 година, тимот од People Inovation Lab дизвизија на Гугл, помина една година во собирање на податоци, како што се евалуација на перфоманси, анкета на вработените, номинации за највисоки менаџерски награди и други извори, со цел да ја увидат разликата помеѓу менаџерите со највисоки и најниски оценки. Истражувачите сумираа стотици страници белешки и податоци од разговорите, а потоа ги споделиле резултатите со вработените.

Осум особини се идентификувани кај најдобрите раководители, а се разбира, однесувањето кое е во спротивност со овие карактеристики е особина на лошите шефови. Сепак, во повеќето случаи, лошите шефови не знаат дека имаат проблем. Ако сте менаџер, одвоите една минута од своето време и проверете дали припаѓате во групата на добри или лоши раководители:

р е к л а м а
  • Фрустрирани сте кога треба да обучите работник со нови вештини – студијата на Гугл покажа дека вработените високо ги оценуваат менаџерите кои поседуваат вештини за обука.
  • Сметате дека треба двојно да ја проверувате работата на секој вработен – Ова е форма на микро-управување и се смета за многу лоша карактеристика.
  • Немате желба да ги запознаете своите вработени освен тоа дали добро ја вршат својата работа. Емоционалната интелигенција се смета за еден од најголемите показатели за успешен менаџер. Грижата е од витално значење за стекнување доверба и почит.
  • Имате чувство дека постојано заостанувате и дека сте растргнати на премногу страни – Неможноста за контрола и неспособноста вашата работа да биде секогаш квалитетно и добро изработена е знак за лошо самоуправување. Ако не можете да управувате со својата ефикасност и продуктивност, тогаш не можете да очекувате ни од другите да бидат подобари.
  • Повеќе сакате да останете во вашата канцеларија отколку да разговарате со вашиот тим – Асоцијалните тенденции се знак за некој кој е лош комуникатор.
  • Мислите дека напредокот во кариерата на вашите вработени треба да биде само нивна грижа, а не ваша – Вложувањата во успехот на вашите вработени гради лојални односи и ги задржува вработените, а исто така ги прави повеќе вредни за вас.
  • Не можете да се планирате раст на секторот, затоа што не можете да замислите дека некогаш ќе ги постигнете постоечките цели со сегашниот тим – Добрите менаџери секогаш имаат добро артикулирана визија за раст која ќе им ја пренесат на тимот во начин кој ги мотивира.
  • Мразите што некои од вашите вработени имаат вештини заради кои сте принудени да зависите од нив, бидејќи вие ги немате овие вештини – Најдобрите менаџери знаат кои се нивните силни страни и не се чувствуваат загрозени од страна на оние кои се во нивниот тим.

Ако одговоривте со “да” на една или повеќе од горенаведените ставки, веројатно припаѓате во групата на помалку ефикасни лидери и можеби дури и лоши шефови. Студиите на Галуп покажуваат дека компаниите грешат при изборот на менаџери во дури 82% од случаите. Ги немаат сите потребните квалитети за да бидат добри шефови, што не ве прави лоша личност. Тоа само значи дека треба да најдете работа која ќе ви овозможи да имате поголем индивидуален придонес, за да можете да бидете посреќни и задоволни во вашата кариера. Изнаоѓањето на вистинската работа за вашата уникатна комбинација на доблести е поважно од тоа да кажете дека сте “менаџер”. Зошто? Создавањето репутација на “лош шеф” може да биде погубно за кариерата.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.