Home » Во фокусот » Несекојдневен маркетиншки пристап или психолошки тест за суштината? Што е важно?

Несекојдневен маркетиншки пристап или психолошки тест за суштината? Што е важно?

Од денес на ТВ каналите и социјалните медиуми забележавме интересни реклами кои го привлекуваат вниманието на публиката.

Познати ситуации од секојдневието на секој од нас, полно емоции во секој кадар, но сепак нешто суштински недостасува. Пораката е едноставнa: Што е важно?

Зад рекламите не е потпишан никој, што дополнително ја поттикнува љубопитноста кај гледачите. Веројатно ќе почекаме уште малку, па во целост да откриеме кој стои зад овие реклами и позадината на пораката, а дотогаш, можеби не е лошо малку да подразмислиме што навистина е важно за секој од нас?

Погледнете во продолжение едно од видеата од овој серијал.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365