• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, January 19, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Нетфликс профитира од пандемијата на коронавирусот

May 8, 2020
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ако се прашувавте дали некој може да профитира за време на пандемија со корона вирус, оној што направи милијарди луѓе да седат во своите домови во изолација, тогаш ќе добиете потврден одговор. Нетфликс е една од ретките компании што овие денови остварува рекордни резултати. Единствено прашање е колку е одржлив овој раст и колку долго ќе трае?

15,8 милиони нови корисници на Нетфликс

Секој ќе помисли дека зад успехот на Нетфликс лежи само корона вирусот и фактот што луѓето се досадуваат за време на изолацијата и затоа се свртуваат кон други форми на забава, како што се онлајн гледање филмови и серии. Сепак, тоа не е во целост точно, бидејќи зад успехот стојат и врвни серии и филмови кои излегоа во последниот квартал. Како резултат на тоа, тие добија нови 15,8 милиони корисници, што е двојно повеќе од очекуваното. Сега има околу 182 милиони корисници ширум светот, а заработката се проценува на околу 5,76 милијарди долари, што секако е огромен успех.

Сепак, не е сè така сјајно. Во компанијата се свесни дека забележаниот раст на корисниците е условен и од епидемијата и целата ситуација што ни се случи и дека тоа нема да трае кога ќе помине кризата.

Се разбира, најавени се и нови сервиси, како што е услугата HBO Max и други, кои се занимаваат со емитување на серии и филмови. Тие сигурно ќе земат дел од колачот на Нетфликс. Но, сè додека не дојде тој момент, тие можат да уживаат во својот успех.

.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.