На 25 октомври во Загреб беа доделени овогодинешните награди SoMo Borac, кои ги вреднуваат најдобрите дигитални медиумски и огласувачки проекти во регионот.
Стручното жири имаше задача да ги избере победниците од вкупно 235 пријавени проекти. Во финалето на натпреварот се пласираа македонските агенции New Moment New Ideas Skopje и Saatchi & Saatchi Skopje. Притоа, првата се враќа дома со две освоени награди во категоријата „Digital Mix“.
New Moment New Ideas Skopje го освои првото место во „Digital Mix“ со проектот „Just Add Coca-Cola“ за клиентот Coca-Cola. Агенцијата исто така ја освои и втората награда во истата категорија за проектот “Raise Your Voice Against Bullying”, создадена во соработка со клиентот Макпетрол АД Скопје.
Во продолжение следува листата на сите наградени проекти на SoMo Borac 2024 во секциите „Огласување“ и „Медиуми“, по категории:
SOMO ADVERTISING
SoMo Content
Imago Ogilvy и Studenac: ‘Javi se za *eks!’ (Studena)
Imago Ogilvy и Studenac: ‘GucEye Protect’ (Studena)
Ovation BBDO и Libresse: ‘Pitanja koja samo žene čuju’ (Libresse Srbija)
SoMo Global
Imago Ogilvy и Hrvatski Telekom: ‘Visitor offer’
Glitch Agency и Aqtos: ‘Aqtos – Business OS’
SeekandHit и My Luxoria: ‘My Luxoria: Thriving in a competitive landscape’
SoMo Growth
Fullhouse Ogilvy и Knjaz Miloš: ‘Guarana Azijana Launch’ (Guarana)
Imago Ogilvy и Hrvatski Telekom: ‘Visitor offer’
OMD Media и McDonald’s: ‘#PistachioGate’
SoMo Social Strategy
DROM agency и A1 Slovenija: ‘A1 Vajb Instagram’ (A1 Vajb)
Degordian и Jamnica: ‘NEW TIME, NEW SKY’ (SKY)
Degordian и Jamnica plus: ‘Još više Senza’ (Sensation!)
SoMo Tech
Futura DDB и Perutnina Ptuj: ‘POLIvinyls’ (Poli)
Agencija 101 и Spar Slovenija: ‘Spar jedilnik.ai’
Innovatif и Perutnina Ptuj: ‘Poli časovni stroj’ (Poli)
Digital product by Fonoa
Luna \TBWA, Slovenia i Atlantic Grupa: ‘Argeta.com’ (Argeta)
CoreLine: ‘NoCapp’
Pro Media Group и Condé Nast: ‘Vogue Adria – web stranica’ (Vogue Adria)
SoMoRitanac
Imago Ogilvy: ‘Velikanke – TRGni se za ravnopravnost’
Bruketa&Žinić&Grey и Marodi: ‘Priča koja vrijedi svakog slova’
Pristop и NIJZ – Nacionalni inštitut za javno zdravje: ‘The heaviest words are easier to write’
TikTok
916HUB и SPAR Slovenija: ‘Tiktok Profil’
Kompare online: ‘Usporedivo bolji TikTok’ (kompare.hr)
404 agency и Hrvatski Telekom: ‘TikTok profil Hrvatskog Telekoma’
Digital OOH
Internavti и NLB: ‘Welcoming ATM’
Bruketa&Žinić&Grey и CROATIA Poliklinika: ‘WE GOT YOUR BACK!’
Go2Digital и OTP banka: ‘Podrška hrvatskim olimpijcima prije i nakon natjecanja’
Digital Activation
Imago Ogilvy и Studenac: ‘GucEye Protect’ (Studena)
Žiška и Jaffa Crvenka: ‘Kasato kukica’ (Kasato)
Žiška и Xiaomi: ‘Xiaomi 14 Ultra Launch’
Digital Mix
New Moment New Ideas Skopje и Coca-Cola: ‘Just Add Coca-Cola’
New Moment New Ideas Skopje и Makpetrol AD Skopje: ‘Raise Your Voice Against Bullying’
Žiška и Xiaomi: ’14 Ultra Launch’
SPECIAL MENTION BY ALEPH
Kompare online: ‘Usporedivo bolje prikupljanje leadova’ (kompare.hr)
SOMO MEDIA
SoMo NATIVE
Pametna kuća: ‘Pametni mladi glasač’ (srednja.hr)
24sata и IKEA: ‘Napravi mjesta za život’ (IKEA)
24sata и Lidl Hrvatska: ‘JoomBoos na selu’ (Lidl – okusi zavičaja)
Best Storytelling
RTL.hr: ‘RTL Detektor’ (Danas.hr)
NOVA TV: ‘SWAPAWAY – Humanitarna razmjena & aukcija dresova’ (gol.hr)
Pametna kuća: ‘Newsflash’ (srednja.hr)
Digital Design of the Year
Haus Media: ‘Portal Haus’
Dnevnik Mediji: ‘Redizajn portala Dnevnik.si’ (Dnevnik.si)
Digital Product of the Year
Coolinarika: ‘SuperfoodChef-AI’
Lider: ‘Lider Podcast – Priča o uspjehu’
24sata и Туристичката заедница на градот Загреб: ‘Pets of Zagreb’
Best Media Feature
Klix.ba и Intersoft d.o.o Sarajevo: ‘Hate speech prevention’
Coolinarika и Podravka: ‘SuperfoodChef-AI’
NOVA TV: ‘EURO GOL’ (gol.hr)
Пред церемонијата на доделување наградите се одржа и целодневна конференција, во чиј фокус беше вештачката интелигенција. Повеќе за тоа што се зборуваше на конференцијата можете да прочитате ТУКА.