Туристичкото биро на Нов Зеланд ангажираше повеќе личности од забавната индустрија на Нов Зеланд и Австралија, како Мелани Брејсвел, Ричард Вилкинс, Стен Вокер, Кита Мин, Broxh, па дури и анимираниот кит Beached Az, да играат улога на „тајни агенти“ кои ќе ги охрабруваат Австралијците да патуваат во Нов Зеланд.
Како дел од кампањата беше лансирано видео кое прикажува како „тајните агенти“ се брифираат за тоа како да поттикнат повеќе Австралијци да го посетат Нов Зеланд. Тие се охрабруваат да промовираат Манаакитанга – концепт во новозеландската култура кој означува топло добредојде, гостопримство и добрина.
Неодамна, дури и новозеландската премиерка Џасинда Ардерн се појави на национална телевизија во Австралија за да регрутира повеќе агенти, истовремено замолувајќи ги оние кои веќе уживале во гостопримството на Нов Зеланд да ја прошират веста и да ги поканат своите пријатели и семејството.
„Нов Зеланд е подготвен да ги пречека Австралијците да го бараат неочекуваното во Аотеароа. Додека идентитетите на некои од нашите тајни (патнички) агенти се веќе откриени, тоа само значи дека треба да регрутираме уште повеќе за каузата – што лесно се прави со канењето на повеќе Австралијци во Аотеароа и во нашето агентско whānau (семејство). Време е Австралијците да патуваат во Нов Зеланд и да се нурнат во место исполнето со непропустливи искуства и непогрешлива Манаакитанга“ – истакнува Ендру Вадел, генералниот менаџер на туристичкото биро на Нов Зеланд за Австралија.
Кампањата се реализира со помош на агенциите TBWA\Sydney и TBWA\Eleven.