Самсунг ни ја претстави својата најнова празнична реклама, раскажувајќи го животот на еден портир чијашто единствена желба е да ги задоволи станарите во својата зграда.
Рекламата ја осмисли агенцијата Adam&EveDDB и истата на еден интересен начин ни го претставува културално свесниот портир кој го преуредува своето фоаје, само за да ги задоволи различните станари на својата зграда и на тој начин го прославува Дивали (Нова Година на Хиндусите), Ханука (Еврејски празник), кинеската Нова година и Божиќ.
Ноа Бернард, креативниот директор на Самсунг за Европа, изјави: „Духот на великодушноста е нешто што не обединува, посебно за време на празниците. Нашата интегрирана кампања ја слави оваа универзална вистина и покажува дека без оглед на тоа каде се наоѓате во светот, чинот на подарување во овај период на годината е нешто со кое сите можеме да се поистоветуваме.“
Ричард Брим, главен креативен директор во Adam&EveDDB, додаде: „Рекламата ни донесува топла приказна која ја слави универзалната вистина за дарувањето и вниманието за другите за време на празниците“.
Оваа мултикултурна реклама која има за цел да поврзува преку концептот на заедништвото, има и соодветна музичка позадина, песната Give a Little, Get a Little.