Швајцарскиот прехранбен гигант Nestlé најави план за отпуштање на 16.000 вработени ширум светот во наредните две години, додека новиот извршен директор Филип Навратил настојува да ја поедностави оперативноста на компанијата и да се фокусира на производите со најголем потенцијал за добивка. Овој потег претставува една од најобемните реорганизации во поновата историја на компанијата.
Навратил, кој ја презеде функцијата по разрешувањето на поранешниот директор Лоран Фрекс во септември, изјави дека компанијата мора „побрзо да се менува“ за да ги следи глобалните промени во потрошувачките трендови и конкуренцијата. Тој нагласи дека во Nestlé треба да се негува „менталитет насочен кон резултати“, кој ја наградува успешноста и не прифаќа губење на пазарниот удел.
Според соопштението на компанијата, 12.000 од работните места што ќе бидат укинати се административни, додека останатите 4.000 ќе бидат од други сектори. Намалувањето на бројот на вработени се очекува да ѝ заштеди на компанијата околу 1 милијарда швајцарски франци годишно.
Објавата следуваше по извештајот за зголемена продажба во првите девет месеци од 2025 година, со раст на повеќето клучни категории, меѓу кои кафе, слатки и кулинарски производи. Компанијата, која е сопственик на голем број познати светски брендови како Nescafe, KitKat и Maggi, соопшти дека овие промени се неопходни за одржување на долгорочната профитабилност.
По објавата, вредноста на акциите на Nestlé се зголемија за 7,5%, што укажува на доверба на инвеститорите во новиот стратешки правец. Новиот директор изјави дека иако овие одлуки се „тешки, но неопходни“, тие се клучни за да се обезбеди конкурентноста на Nestlé во светскиот пазар кој се менува со забрзано темпо.