The Gunn Report, извештајот кој ги презентира најнаградените проекти и агенции во адвертајзинг индустријата секоја година (почнувајќи уште од 1999-тата) го објави извештајот за 2015 година кој ја претставува ефикасноста на огласувањето во целиот свет за периодот од 1 јануари до 31 декември минатата година.
Извештајот се темели на резултатите од 45 глобални, регионални и национални креативни натпреварувања.
Gunn Report се смета за еден од индексите со најголем кредибилитет во маркетинг светот.
Според резултатите во извештајот, во 2015 година, најмногу награди од фестивалите ширум светот освоиле агенциите од САД, додека второто и третото место го држат Велика Британија и Австралија.
Кога станува збор за агенциските мрежи, најуспешна на фестивалите била BBDO, а неа ја пратат и Leo Burnett и DDB. Агенција со најмногу награди во 2015 година е BBDO New York, после која следат dam&eve DDB London и Almap BBDO Sao Paolo.
Кога се кампањите во прашање, за најуспешна е оценета таа на Always (#LikeAGirl) а потоа следува John Lewis “Monty’s Christmas” и “Nazis Against Nazis – Germany’s Most Involuntary Charity Walk“, а меѓу компаниите со својата успешност се издвојуваат Volkswagen, Samsung и Nike.
Повеќе информации може да погледнете на http://www.gunnreport.com/