IdejaX е натпревар за креативност во кој хрватските агенции успешно се натпреваруваат со своите креативни идеи веќе 15 години, а оваа година можеа да се пријават во четири групи на натпреварувачки категории: „I. Best on Market“; „II. Best in Channel“; „III. Best Branding & Rebranding“; и „IV. Best of Positive Change“.
Пријавите за годинешниот конкурс уште еднаш ја потврдија силата и разноликоста на хрватската креативна индустрија преку четири препознатливи групи категории. Групата „Best on Market“ ги наградува најистакнатите идеи кои ги поместуваат границите на бизнисот. Групата „Best in Channel“ ја слави врвната изведба – од форма до функционалност, секогаш во служба на силна и релевантна идеја. Категоријата „Best Branding & Rebranding“ ги носи најдобрите примери за креирање и (пре)обликување брендови и визуелни идентитети на производи, услуги и организации, додека групата „Best of Positive Change“ ги препознава проектите кои постигнуваат позитивно влијание врз општеството преку нивните активности.
Оваа година, сите пријавени проекти во горенаведените категории беа оценувани од една мултидисциплинарна жири-комисија, составена од водечки експерти од различни области на пазарната комуникација, што обезбеди униформност на критериумите, поширока перспектива и поквалитетна размена на мислења и искуства. Со својата стручност и посветеност, членовите на жирито дадоа исклучителен придонес во препознавањето на најдобрите достигнувања на хрватската креативна сцена.
Покрај претседателот на жирито, Марин Остојиќ (ZOO agencija), пријавените кампањи ги оценуваа Мартина Павиќ (BBDO Zagreb), Никола Жиниќ (Bruketa&Žinić&Grey), Изворка Јуриќ (Dig studio), Лука Мавретиќ (Imago Ogilvy), Ален Кекиќ (I to nije sve!), Ана Лозица (MinusMinus Agency), Шон Поропат (Studio Sonda), Анселмо Тумпиќ (Studio Tumpić/Prenc), Ира Пајер (Superstudio), Иван Павичиќ (Šanavala) и Јаков Виловиќ (UTORAK).
Проектите се подредени по категории по азбучен ред, а сите финалисти можете да ги најдете на следните линкови:
I. Best on Market
II. Best in Channel
III. Best Branding & Rebranding
IV. Best of Positive Change
Прогласувањето на најдобрите меѓу финалистите и свеченото доделување на наградите нè очекува на 16 мај, во рамки на новото издание на фестивалот Денови на комуникациите во Ровињ.