• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Од винил до стриминг: Како Spotify направи револуција во начинот на кој ја консумираме музиката?

17/11/2023
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Огласувањето стана главна основа на стратегијата на Spotify, а како функционира една од најпопуларните платформи за стриминг денес – дознајте во новата епизода на SoMoCast

Во осмата епизода на SoMoCast, модераторот Никола Врдољак беше домаќин на Осман Хосан, директорот на Spotify за Европа, Блискиот Исток и Африка, кој ни ги откри деловните стратегии на една од најпопуларните апликации која на корисниците им обезбедува богата „библиотека“ со музика преку интернетот. Spotify е шведска платформа основана во 2006 година и нуди пристап до милиони песни од различни жанрови, а корисниците можат да пребаруваат, да креираат свои плејлисти и да споделуваат музика со пријателите.

р е к л а м а

„Spotify е двостран пазар каде се ангажирани уметници и обожаватели на музика. Во моментов работи во два главни сегменти на приходи од корисниците. Првиот е премиум членството, каде што корисниците плаќаат за претплата што нуди функции како слушање без реклами, преземања за офлајн употреба, подобар квалитет на звукот, неограничено прескокнување и можност за избор на одредени песни. Вториот сегмент е приходите од реклами генерирани преку премиум претплати и други партнерски содржини. Овој проект со две нивоа на апликација овозможува да се привлече широка корисничка база преку бесплатна понуда, а во исто време да се генерираат постојани приходи од премиум претплатниците“ – истакнува Осман.

Ангажманот на корисниците е клучно за она што тие го прават. Во Spotify, тие градат и негуваат култура на креативност и иновации и секогаш се трудат да го подобрат корисничкото искуство. „Обезбедуваме персонализирани плејлисти, препораки, создаваме содржина за да ги задржиме корисниците ангажирани. Нашите корисници се секогаш 100% најавени. Нема случај само да отидете на Spotify и да почнете да слушате музика. Мора да се регистрирате како член, или бесплатен или како премиум корисник, за да го започнете искуството. Ова ни овозможува да собереме многу вредни податоци за да го разбереме однесувањето и преференциите на нашите корисници. Тоа ни помага и да го измериме нивното задоволство и лојалност“.

Огласување во Spotify

Осман е дел од Spotify веќе 10 години и во тој период имал можност да го види целокупниот развој на огласувањето. „Огласувањето стана главен столб на стратегијата на Spotify. Ова не беше случај пред седум, осум години, но додека нашата бесплатна верзија расте, ние се шириме глобално во речиси сите земји во светот. Допирањето до луѓето преку бесплатната верзија станува многу важно. Така, огласувањето ни помага да ја подобриме и прошириме и нашата бесплатна верзија. Затоа инвестираме многу во нашите огласувачки производи. Во сржта на тоа е доставувањето приспособени, ненаметливи реклами до корисниците на бесплатната верзија помеѓу песните. Рекламите се стратешки поставени за време на природни паузи и репродукција, дизајнирани да бидат извонредно искуство. Но, уште поважно, како што дискутиравме претходно, способноста на огласувачите да стигнат до корисниците во вистинско време со вистинската порака станува критична додека собираме податоци за нашите корисници. Сите корисници треба да се логираат на Spotify, за да знаеме кои се тие. Огласувачите можат да ја таргетираат вистинската публика во вистинско време и со вистинското чувство или пригода“.

Влегување во светот на поткастите

Влегувањето на Spotify во светот на поткастите не беше само стратешки потег, туку и возбудливо патување што ја зацврсти позицијата на платформата како доминантен лидер во индустријата за аудио стриминг и создавање содржина. „Нудиме ексклузивна содржина, вклучувајќи оригинални поткасти и ран пристап до одредени епизоди. Исто така, сега нудиме искуства само за претплатници како дел од нашата стратегија за поткастирање. Растот на поткастирањето е плодна почва и за огласувачите, бидејќи со правилно таргетирање и креативен пристап, брендовите можат ефективно да допрат до својата публика во помалку загушен и повеќе личен простор“.

Создавање корисничко искуство

Spotify високо ја цени содржината генерирана од корисниците, како што се плејлисти и препораки, бидејќи тие се основни за обликување на содржината на платформата и збогатување на корисничкото искуство. Податоците генерирани од корисниците вклучуваат широк сет на увиди за корисничките параметри, однесувањето, историјата на слушање и интеракциите со платформата. „Содржината генерирана од корисниците е клучна за нашиот пристап кон персонализацијата, бидејќи игра клучна улога во подобрувањето на корисничкото искуство со тоа што ни овозможува фино да го прилагодиме моделот на препораки. Содржината генерирана од корисниците е повторно во срцето на нашата мисија да го направиме Spotify ваша дестинација за совршено музичко искуство“ – објаснува Осман.

Влијанието на музиката врз емоциите

Spotify неодамна ја објави истражувачката студија Sonic Science 2.0., која што анализираше како длабоката персонализација и интерактивност на Spotify ја прават платформата високо ангажирачка, емоционално стимулирачка и незаборавен медиум, а достапна е на нивниот веб-портал за огласување. Студијата се фокусира на тоа како музиката и нашите емоции истовремено функционираат заедно, односно како музиката влијае на нашите емоции. Студијата дава конкретен доказ за тоа како, на пример, Spotify го збогатува секојдневниот живот на слушателите и како брендовите се поврзуваат со публиката во нивните најзначајни и „потопливи“ моменти.

Можете да слушнете повеќе за Spotify како технолошка и иновативна платформа за стриминг, како и за новитетите во кои компанијата моментално инвестира, во осмата епизода на SoMoCast. Сите новости за SoMo Borac можете да ги следите преку нивниот билтен, на официјалната веб-страница и преку Facebook, Instagram и LinkedIn. Целата епизода од поткастот, кој се реализира во соработка со стриминг платформата VOYO, можете да ја погледнете преку следните канали: YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts и  Google Podcasts.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.