• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, July 5, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Однесување на потрошувачите после КОВИД – 19 кризата

28/05/2020
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Под влијание на пандемијата, потрошувачите се прилагодија на новото опкружување и создадоа нови навики во однесувањето, купувањето и конзумацијата на медиумите. По пандемијата, некои од овие навики ќе исчезнат, но некои ќе продолжат да се практикуваат или дури и ќе се зајакнат за да им помогнат на луѓето да се справат во новите прилики. Новата студија на агенцијата Поларис, која работи во рамките на I&F Grupа, која е специјализирана за анализа на податоци, бизнис консалтинг и предвидувања на пазарот, открива кои однесувања ќе продолжат да живеат после КОВИД – 19 и како брендовите можат да им пристапат на потрошувачите имајќи ги во предвид овие промени.

Еве само неколку од нив:

Е-гејминг

р е к л а м а

Бројот на луѓе кои играат онлајн игри продолжи да расте за време на карантинот, особено во категоријата е-спорт. По вонредната состојба, времето поминато со игри ќе се намали затоа што луѓето се враќаат на своите редовни обврски, но бројот на корисници ќе расте, што е одлична можност за брендовите. Клучно е да се разберат мотивите и што е она во што учесниците особено уживаат во играта, со цел брендот со своето присуство да го направи целокупното искуство уште поквалитетно и подобро.

Виртуелен живот

За време на карантинот, многумина забавата ја наоѓаат во онлајн светот. Виртуелните тури и стриминзи во живо станаа особено популарни, а по изолацијата, дигиталните искуства ќе бидат решението да се избегнат големи собири. Брендовите можат да ги искористат моментите на релаксација дома со тоа што ќе понудат онлајн содржина во партнерство со институции од областа на уметноста, филмот, музиката … Со помош на технологијата, на потрошувачите е возможно е да им се се даде чувство дека брендовите што ги сакаат прават многу работи достапни.

Направи сам

Многу мали бизниси не беа достапни за време на вонредната состојба. Луѓето се потпираа на алтернативни решенија, многу често ослободувајќи ја нивната креативност, а карантинот ни покажа колку можеме да бидеме снаодливи. Иако ќе се вратиме на старите рутини за некои работи, во некои нови вештини што ги стекнавме, ние ќе продолжиме да уживаме дури и по карантинот. Со своите активности, брендовите дополнително можат да ја поттикнат креативноста на потрошувачите и да ја подигнат на повисоко ниво. Понудата на пакувања и подароци кои ќе го олеснат и зајакнат нашето хоби, како и корисни содржини преку туторијали, се некои од добрите правци.

Онлајн купување

Интернет трансакциите се зголемија во текот на март, а нивото на раст во развиените европски земји дури и се зголеми за трипати во однос на периодот пред кризата. Речиси 40% од онлајн купувањето на потребните работи беше прва онлајн купопродажба. После кризата, онлајн трансакциите ќе продолжат да растат, особено во категориите на козметика, шминка и производи за хигиена, но традиционалното купување сепак ќе има предност во набавката на храна и пијалоци.

Категориите во кои расте е-трговијата не треба да ја пропуштаат оваа можност, а сега е вистинското време за иновации, со цел брендовите да бидат пред трендот и да им понудат ново искуство на потрошувачите.

Враќање кон природата и одржливоста

За време на кризата, многумина започнаа да го преиспитуваат својот однос кон животната средина и природата. Овој аспект се очекува да биде уште поважен за потрошувачите, кои повеќе ќе гравитираат кон локалното производство за да се минимизира потенцијалната изложеност на КОВИД – 19. Примената на практиките за поттикнување на одржливоста ќе биде уште поценета од страна на потрошувачите, а на брендовите им останува на автентичен начин да ги поддржуваат иницијативите поврзани со одржливоста, здравите одлуки и враќањето кон старите, основни вредности, со цел понатамошно поврзување со нив.

Онлајн Прес

Онлајн пресовите беа едни од водечките медиуми за време на карантинот. Светската здравствена криза ја стимулира потребата за информации и увид во постојаните промени и случувања. Употребата на овие дигитални платформи ќе продолжи и по пандемијата, а брендовите треба да бидат присутни во овој медиум обезбедувајќи релевантни содржини, а не заобиколувајќи ги темите кои сега се важни за потрошувачите.

Автор: Жељка Мичиќ, Reasearch Manager во агенцијата Polaris

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.