• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Monday, May 12, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Огласувачите гледаат предност во најавените промени на Фејсбук

18/01/2018
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Брендовите веќе долго време го третираат Фејсбук како „pay-to-play“платформа

Извор: DigiDay

р е к л а м а

Минатата недела Фејсбук ја објави својата најголема промена во алгоритмот за вести досега, која ќе им даде приоритет на содржината од пријателите и семејството наспроти постовите од компаниите. Но, иако издавачите се во паника поради одредена загуба на прометот на нивните веб-страници кој доаѓа од Фејсбук, закупувачите на медиумскиот простор сметаат дека брендовите ќе бидат релативно неоштетени со оваа промена на алгоритмот.

Имено, брендовите веќе долго време го третираат Фејсбук како „pay-to-play“ платформа, а Фејсбук најави дека новиот алгоритам нема да влијае на платените постови на платформата. Сепак, треба да се напомене дека цената по илјада прикажувања на рекламите евентуално ќе се зголеми. Од друга страна, многумина веруваат дека алгоритмот на Facebook ќе ги филтрира click-bait промоциите, што на долг рок ќе ги поттикне брендовите да создаваат позначајна содржина.

Брендовите веќе знаат дека добиваат мала видливост од неплатените содржини на Фејсбук, вели Бретани Рихтер, менаџер за социјални медиуми за iProspect. Повеќето содржини на брендовите на Фејсбук се во форма на постови кои не се појавуваат нужно на страницата на компанијата и се дистрибуираат како реклами, а рангирањето на рекламите нема да се промени со новиот алгоритам.

Органската содржина не функционира подеднакво добро, како и платени постови на Фејсбук, но Мајк Досет, потпретседател за дигитална стратегија во агенцијата RPA, верува дека многу брендови се уште ја користат за да комуницираат со своите фанови, заради што би можело да дојде до промена во начинот и односот на кој брендови инвестираат во органската, неспонзорирана содржина.

Стив Бурс, извршен директор и коосновач на дигиталната агенција Reshift Media, смета дека новиот алгоритам на Фејсбук ќе направи брендовите помалку да размислуваат од аспект на самата компанија и повеќе да се фокусираат на она што им е грижа на публиката, што за возврат ќе создаде нови можности за маркетерите.

“Фејсбук ги принудува луѓето да создаваат квалитетна и релевантна содржина“, вели Бурс. “Социјалните мрежи беа средство за комуникација еден-на-еден, но со текот на времето, луѓето станаа мрзливи. Овие промени нема да влијаат врз брендовите кои создаваат висококвалитетни содржини, а ќе ги погоди оние кои туркаат вирални, меме постови.”

Бурс верува дека брендовите исто така можат да ги изненадат и да ги израдуваат своите корисници офлајн. На пример, некоја пицерија може да понуди бесплатен сок за секој потрошувач, со цел да ги поттикне да ги споделат своите искуства онлајн. Или брендовите во Фејсбук постовите можат да поставуваат прашања како на пример: “Што мислите дека треба да додадеме во нашиот производ?“, со цел да генерираат интеракција и дискусија.

Засега не е јасно дали новиот алгоритам ќе го намали значењето на Facebook Live содржината, па тоа би можело да биде една од областите на кои брендовите би се фокусирале, со цел да досегнат до корисниците.

Раководителите на агенциите сметаат дека се уште е рано да се одреди ефектот на промената на Фејсбук на платените медиуми. Џејмс Даглас, виш потпретседател и извршен директор на социјалните медиуми во компанијата Society, вели дека цената на прикажување на рекламите на Фејсбук најверојатно ќе се зголеми, бидејќи огласниот инвентар на оваа платформа најверојатно ќе се намали ако издавачите бидат погодени.

“Ќе го имаме во предвид и Инстаграм“, вели Даглас, и додава дека ќе се разгледуваат и други алтернативи, како што е Snapchat.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.