• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, January 19, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Опаѓа интересот за Корона вирусот меѓу македонските интернет корисници

May 18, 2020
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Иако генералната конзумација на домашните интернет медиуми во периодот Март 2020 до Мај 2020, според нашите анализи, е зголемена за некои просечни 25-30% во однос на истиот период лани и речиси сите веб портали забележуваат рекордни бројки на посетеност, се чини дека интересот за темата Коронавирус почнува да опаѓа.

Ако се осврнеме на пребарувањата на зборови преку најпопуларниот пребарувач на светот – Google, како што се: Корона, Коронавирус, Ковид, Ковид 19 и сл.,  резултатите упатуваат на намалување на интересот за темата.

Заради споредливост, прегледот го направивме засебно за термините напишани на кирилица или латиници, а периодот за кој се анализира обемот е од 01.01.2020 до денеска 18.05.2020

  1. Кирилица
Термини напишани на кирилица

2. Латиница

Термини напишани на латиница

Три најзначајни пикови кога терминот “Корона” најмногу се пребарувал се: 26 фебруари, 10-ти март и 20 март, додека пак за терминот “Coronavirus” тоа се: 14, 17 и 22 март. Забележително намалување за интересот за пребарување на овој термин има после 4-ти април, а последнен датум на кој е забележат позначителен пик е 26 април, за кога можеме да кажеме дека започнал трендот на намалување на интересот.

Министерството за Здравство и Министерот Венко Филипче исто така беа исклучително високо пребарувани термини на Google, во период Март-Април 2020, што може да се види и од прегледот на пребарувања направен за период од една година наназад (18.05.2019 – 18.05.2020).

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.