За да се справи со зголемената количина на храна што сите ја консумираме за време на Божиќните празници, брендот за спортски пијалоци OSHEE лансираше нова кампања на бугарскиот пазар со која сака да им помогне на луѓето да се ослободат од дополнителни калории додека истовремено купуваат подароци.
OSHEE си постави за цел да поттикне повеќе луѓе да го насочат своето внимание кон обемот на вежбање што го прават за време на празничната сезона преку хумористичен предизвик, наречен „The Gift Run“. Божиќ е веројатно денот кога Бугарите поминуваат најмногу време седејќи околу масата – според различни извори на податоци, па брендот пресметал дека околу празникот ќе се консумираат најмалку 2.500 калории повеќе од вообичаено. Тоа, пак, е скоро еднакво на 55.000 дополнителни чекори што секој човек треба да ги направи за да ги согори тие калории.
Коинцидентно, Божиќната сезона е исто така време кога луѓето имаат тенденција да го остават купувањето подароци до последниот можен момент, што резултира со многу брзање и хаотично талкање низ продавниците во потрага по совршен подарок.
Тука стапува на сцена иницијативата „The Gift Run“ – предизвик од 45,83 км што ќе им помогне на луѓето да се ослободат од вишокот калории внесени за време на Божиќ, така што однапред ќе ги согорат преку задоцнето купување подароци. Предизвикот е активен на популарната апликација за вежбање Strava, додека траат празниците. За да учествуваат, луѓето со помош на апликацијата треба да го мерат растојанието што ги направиле додека купуваат подароци и потоа да го споделат со OSHEE.
Брендот исто така нуди дополнителна помош во форма на пакети со производи за оние кои се подготвени буквално да поминат дополнителни километри.
„Сите го сакаме Божиќ со сето негово прејадување и излежавање, но можете да согледате како ова е проблем за бренд за спортски пијалоци како OSHEE“ – коментира Димитар С. Стефанов, креативен директор на &play – креативната агенција која стои позади идејата.
„OSHEE отсекогаш се стремеле да им помогнат на луѓето да вежбаат повеќе – така што овој чин на брендот беше сосема природен за нас. И покрај тоа што во него е вклучена доза на хумор, сепак ја исполнува својата задача да ги потсети луѓето да направат некои дополнителни чекори за време на Божиќната сезона“ – посочува Карл Бец, бренд менаџер во OSHEE Bulgaria.