• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Остри критики кон Gillette за новата реклама која има милионска гледаност

17/01/2019
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Најновата реклама на брендот ја поларизираше онлајн јавноста

Брендот Gillette е најновиот во серијата брендови кои храбро се вклучија во една од актуелните општествени дебати. Имено, брендот лансираше нова кампања за справување со длабоко вкоренета култура во која жената е поставена во потчинета позиција.

р е к л а м а

Најновиот спот насловен “We Believe” го смени познатиот слоган на брендот “The best a man can get” со “The best men can be“, во која ги повикува мажите да бидат одговорни за нивното однесување.

Како и секој друг чекор на некој бренд да се вклучи во деликатни општествени дебати и овој ја поларизира онлајн јавноста. Многу корисници кои ја погледнаа рекламата останаа шокирани од ваквиот потег на брендот кој традиционално се поврзува со маженственоста, нарекувајќи ја рекламата “феминистичка пропаганда”. Од друга страна, многумина го пофалија брендот што зазел став и тоа во областа во која нивната порака сигурно може да има одзив.

Досега рекламата на YouTube е прегледана повеќе од 16 милиони пати за само неколку дена, но повеќе зачудувачки е односот на лајкови и дислајкови, 390.000 наспроти 800.000, што јасно покажува колкумина се препознале во ова видео.

Рекламата го поставува прашањето “Дали е ова најдоброто што мажите може да го добијат?” со слики од насилство, сексуално вознемирување, сексистичко довикување и агресивно машко однесување, а потоа се прикажуваат примери на позитивно однесување, за да се илустрира како мажите, всушност, можат со активно учество да бидат позитивен пример за помладите.

Коментарите на самото видео се претежно негативни и се движат од оние кои го обвинуваат брендот дека сака да се додворува, до оние бесни повици за целосен бојкот на Gillette.

Сепак, Gillette стои цврсто зад нивната нова кампања и велат дека веруваат во “она што е најдобро кај мажите”.

“Со повикување на одговорност едни на други, елиминирање на изговорите за лошо однесување и поддршка на новите генерации да работат кон истакнување на свите најдобри одлики, можеме да помогнеме во создавањето на позитивни промени кои ќе бидат важни за годините што доаѓаат”, изјави претседателот на компанијата Gary Coombe по повод оваа кампања.

“Знаевме дека прилучување кон дијалогот за “модерната машкост“ за нас би значело менување на тоа како размислуваме и ги прикажуваме мажите на секој чекор. Од овој момент, Gillette ќе ги ревидира сите содржини кои ги пласираме во јавноста во согласност со дефинираните стандарди со кои сакаме да се осигураме дека нашите реклами, сликите кои ги споделуваме на социјалните мрежи и зборовите што ги користиме, целосно ги одразуваат идеалите на почитување, одговорност и позитивно однесување. За нас, одлуката за јавно потврдување на нашите верувања, беше лесен избор и избор кој ќе донесе промени”, додаде Coombe.

Рекламата ја креираше агенцијата Греј Њујорк, а е во режија на Ким Гериг и продукциската куќа Somesuch.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.