• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, April 17, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Pepsi лансира нов траен пијалак со вкус на манго

March 22, 2021
in FMCG, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Брендот за безалкохолни пијалаци Pepsi денес ја лансира својата нова трајна верзија на газирана кола со вкус на манго. Пијалокот ќе се продава во две варајанти – со шеќер и без.

Додавањето на манго кон препознатливиот вкус на Pepsi за многумина се чини како чудна комбинација, меѓутоа од компанијата посочуваат дека: „светлиот цитрус и богатите ноти на карамела со кои се одликува ладното Pepsi создаваат одлична основа за зрелите овошни вкусови што го прават мангото толку неодоливо.“

Од компанијата објаснуваат дека мангото е едно од најпопуларните овошја во повеќе различни национални кујни, а неговата консумација во САД се зголемила трикратно само во последната деценија. Од Pepsi велат дека го разбираат скептицизмот поврзан со новиот вкус, меѓутоа единствениот начин како тој може да се победи е доколку се следи девизата „Пробај за да поверуваш“.

р е к л а м а

Со цел промоција на новиот вкус, брендот лансираше 15-секунден рекламен спот, кој првично ќе биде емитуван во САД на англиски и шпански јазик. Кампањата главно ги таргетира припадниците на милениумската и генерацијата „Z“, како и потрошувачите од латиноамериканскиот пазар каде мангото е културен стандард.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.