• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 21, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Пет клучни иновации во козметичката индустрија во 2019 година

19/11/2019
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Извор: Trendwatching

Купувачите на козметички производи сакаат сè. Зошто да не?! Персонализација. Интимна врска со проверени инфлуенсери. Активизам. Охрабрување. Научни откритија. Природни, еколошки производи. Нови технологии. Да, некои од овие трендови се во судир едни со други, но оние брендови кои одговараат на предизвикот, ќе си отворат нова целна група, нови пазари и нови нивоа на значење. Погледнете ги петте неодамнешни инспиративни примери…

  1. L’Oreal

На американскиот пазар овој месец, компанијата го промовираше брендот Color & Co за фарбање коса во домашни услови. Купувачите го започнуваат своето искуство со видео советување во живо со лиценциран специјалист за фарбање на коса. Потоа Color &Co ја меша бојата по мерка на купувачот. Персонализираната формула, заедно со комплетот за фарбање, се испраќаат до домашната адреса на купувачите  и може да се нарачаат повторно преку системот за претплата. Цената на пакетот започнува од 20 долари по кутија.

Оваа иновација е победничко решение. Услугата за претплата на Color & Co е директно поврзана со потрошувачот. Вклучува разговор во живо. Персонализацијата е во самата основа. Овде може да се научи многу, но две клучни точки се:

  • Луксузот – кој е демократизиран. L’Oreal вели дека целта на брендот Color & Co е да го направи персонализирано врвното искуство на фризерски салон и достапно за повеќе луѓе. Што е лекцијата тука? Потрошувачите сè повеќе очекуваат врвно, луксузно искуство со што помали трошоци  – и правилно користење на новите технологии и претплатнички модели на деловните активности тука може да ви помогнат.
  • Freelancer економија. Color & Co покани искусни експерти за фарбање коса да се приклучат на заедницата на професионалци кои ќе им обезбедат првични видео консултации на купувачите. Во овој момент, овој вид на freelancer економии не е тренд, туку факт. Некои проценки сугерираат дека овој вид на соработници сочинуваат дури 40% од работната сила во САД. Може ли freelancer економијата да ви помогне да ја зголемите својата понуда? Да понудете поголеми придобивки? Можете ли да лансирате целосно нова услуга благодарение на тоа, како што направи L’Oreal со Color & Co? Само запомнете една работа: сè поголем број клиенти ќе очекуваат да обезбедите одлични услови за соработка со вашите freelance соработници.
  1. Sephora

Во првото тримесечје од 2019 година, францускиот козметички бренд Сефора започна лов на инфлуенсери на Инстаграм кои би биле дел од тимот #SephoraSquad. Сите активни корисници на Инстаграм можеа да се пријават – без разлика на бројот на следбеници. Без поставување огромен број следбеници како предуслов, Сефора во суштина бара да изгради што поразновидна база на влијание што ќе ги одразува разликите во самата корисничка база. Избраните кандидати ќе добијат едногодишен надомест и ќе бидат платени за нивната работа, како и ќе добијат бесплатни производи и пристап до разни нетворкинг настани и ментори. Полуфиналистите на проектот #SephoraSquad ќе бидат познати оваа недела.

Инфлуенсери без следбеници? Се разбира, на прво звучи многу чудно. Но, Сефора допира до длабоки и фундаментални промени во природата на „влијанието“.

Автентичноста го надминува дофатот. Маркетинг влијанието се гради околу идејата дека најдобрата реклама е усна препорака. Вистина. Но, во 2019 година Инста-влијанието стана бизнис од милијарди долари и премногу инфлуенсери проектираат слика за пластична неискреност. Во оваа средина, потегот на Сефора има смисла спрема автентичните корисници на Инстаграм поврзани со помали мрежи на луѓе – или т.н. нано-инфлуенсери. Не е ни чудо што Lush и Macy неодамна ги претворија своите вработени и суперфанови во бренд инфлуенсери.

  1. Shiseido

На почетокот на овој месец, Шисеидо стана првата светска мултинационална компанија за козметика во светот што отвори наменска канцеларија во близина на седиштето на Алибаба во Хангжу, Кина. Канцеларијата со вкупно 20 вработени ќе соработува тесно со платформата Tmall (B2C платформа на Алибаба B2C). Ова ќе му овозможи на Шисеидо да реагира брзо во областите на развој на производи, маркетинг и е-трговија како одговор на големите податоци и сознанија на корисниците кои доаѓаат од Центарот за иновации на Tmall. Првите производи развиени во соработка со две компании – Aquair шампони и есенцијални масла – ќе се продаваат исклучиво на Tmall.

  1. Boticário

Бразилската компанија за козметика Boticário Group во март објави дека ќе усвои специјално работно време за време на овогодишното Светско првенство во фудбал за жени, така што нивните вработени ќе можат да ги гледаат натпреварите на националниот тим. Во Бразил, вообичаено е нацијата да падне во транс кога игра машката фудбалска репрезентација, а работодавците често им овозможуваат на работниците слободни часови за да гледаат натпревари во живо. Boticário Group објави на социјалните медиуми дека ова лето ќе им овозможи на вработените да ја следат женската репрезентација како игра во живо на Светското првенство. Кампањата е наречена  „Com Você Eu Jogo Melhor“ – „Со тебе играм подобро“ – а ги охрабри сите бразилки да го ценат женскиот фудбал и да ја поддржуваат женската репрезентација.

Без разлика дали ви се допаѓа оваа игра, овде лежат некои моќни лекции.

Интерната култура е бренд. Овај потег на Boticário Group беше врвен и без сомнение го поздравија сите вработени. Но, неговото влијание е далеку над четирите sидови на компанијата – го смени начинот на кој купувачите ја чувствуваат групацијата Boticário. Прашањето за вас гласи – каква значајна промена во интерната култура можете да направите за да ја претворите во привлечна приказна која ќе ја споделите со светот?

Нема повеќе криење. Идејата дека вашата интерна култура сега е дел од јавниот имиџ на вашиот бренд, може да изгледа застрашувачка. Но, потрошувачите не очекуваат вашата култура да биде совршена; тие само сакаат да ве видат како се движите во вистинската насока. Клучот овде е да избегнете промени во внатрешната култура кои се неискрени, невистинити или се обидувате да скриете големи недостатоци во вашето работење – за нив ќе се дознае и со право ќе привлечат критики. Долго пред овој потег, групацијата Boticário даде приоритет на половата еднаквост, а нивниот менаџерски тим е составен од 50% жени.

  1. Rohto

Јапонската FMCG корпорација Rohto неодамна ја лансираше својата Skin Aqua крема за сончање со наопаку отпечатен текст на пакувањето. Ова може да звучи како грешка во производството, но беше целосно намерно. Лимитираното издание на производот е дизајнирано за да биде фотографирано. Познат е како козметички производ со бисерни состојки кои ја прават кожата сјајна. Овој вид на производ го купуваат и користат оние што сакаат да се сликаат селфи. Затоа текстот на етикетата е напишат наопаку! Да се ​​направи читлив кога камерата е насочена кон огледалото. На овај начин, блогерите за убавина и амбициозните инфлуенсери можат да го доловат совршеното селфи со овој производ.

Збунувачки? Залудно? Неискрено? Далеку од тоа. Затоа, приближете се до огледалото и запрашајте се:

Што би можеле вашите потрошувачи да направат со вашиот производ, освен што го користат за неговата примарна цел? Можеби културолошкиот феномен – како што е селфи-култура – го отклучи секундарниот извор на вредност.

Едноставно, неочекувано решение може да биде клучна точка за диференцијација. И, како во примерот погоре, тоа може да го зајакне вашиот маркетинг од уста до уста!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.