• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 15, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Пет начини како да се поврзете со ‘милениумците’ преку радио

20/09/2016
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Колумна на Мери Бет Гарбер, извршен потпретседател за радио анализи и истражувања во Kat Radio Group, дел од Katz Media Group. Текстот е првично објавен на MarketingProfs.

Перцепцијата на поголемиот број од луѓето за тоа дали ‘милениумците’ сакаат радио има потреба од освежување и неколку цврсти и јасни факти.

mileniumci radio 1

Според истражувањата секоја недела, 93% од милениумците поминуваат преку два и пол часа во слушање радио дневно.

р е к л а м а

Но, што е со сите сервиси за стримување музика (како Pandora) и другите нови технолошки напредоци? Дали тие го имаат заменето слушањето на радио за луѓето на возраст од 18 до 34 години? Не. Всушност, истражувања од 11 различни извори покажуваат дека ‘стримувачите’ се поголеми слушачи на радио отколку просечната особа. На пример, во ноември 2012, Vision Critical заклучиле дека “слушачите на Pandora поминуваат 50% повеќе време во слушање на AM/FM радио отколку оние кои не се корисници на Pandora.”

Зошто 93% од 18-34-годишниците поминуваат 2,5 часа дневно во слушање на AM/FM радио станици преку радија, мобилни уреди, компјутери, во автомобил и на други начини?

Скорешните истражувања ни кажуваат дека половина од нив велат дека радиото “им дава енергија” или “им го подобрува расположението.” Со други зборови, ги прави среќни. Милениумците се чувствуваат тажни и осамено, или ја сакаат удобноста на познат глас, или едноставно сакаат да им биде забавно… како и останатите луѓе. Можеби и повеќе. Поголемиот број од нив велат дека повеќе би биле разочарани доколку ја снема нивната омилена радио станица отколку да го снема Фејсбук (63% наспроти 45%).

Еве неколку начини како да го искористите овој феноменален медиум за да допрете до милениумците.

  1. Размислувајте на поврзување

Користете ги радио станиците да ве донесат до слушателите. Станиците имаат големи фан клубови, opt-in датабази, Фејсбук пријатели, и Твитер следбеници – и огромен број на слушатели кои сакаат да се забавуваат.

Затоа радио станиците прават многу настани, големи и мали, без разлика дали организираат концерт во живо на Maroon Five внатре во студиото за неколку одбрани слушатели или презентираат некој голем концерт на омилените изведувачи на нивните слушатели. Вклучете се така што ќе учествувате во организацијата и промоцијата на ваквите настани.

Еден скорешен пример: една голема стоковна куќа го искористи радиото за  натпревар во кој слушателите ги номинираа и гласаа нивните омилени “неоткриени” изведувачи – ѕвездите во издигнување. Компанијата зеде учество во се’: емитување, испраќање пораки, Фејсбук, Твитер, како што резултатите беа соопштувани во различните етапи од промоцијата. Изведувачот кој победи потоа имаше ексклузивни настапи во стоковните куќи, каде што фановите и луѓето кои учествуваат во промоцијата можеа да ги гледаат.

Искористете ги станиците за да се вклучите. Остварените конекции се неверојатни.

  1. Искористете го факторот на пријателство

Најголемиот број од слушателите, особено милениумците – ги чувствуваат радио презентерите како пријатели. Со нив се поврзуваат на Фејсбук, Твитер, и најважно од се’, ги слушаат секој недела, понекогаш и секој ден. Слушателите имаат доверба во овие луѓе. Тие ги познаваат. Или пак најмалку, чувствуваат дека ги познаваат – тоа е феномен утврден со едно истражување на California’s Annenberg School of Communications од Универзитетот на Јужна Калифорнија.

Неколку истражувања имаат покажано дека вклучувањето на редиото во медиа миксот придонесува кон зголемување на афинитетот кон некој огласувач. Профитирајте од популарноста на радио презентерите кои можат да придонесат кон кредибилитетот и допадливоста на вашиот прозивод или услуга. На пример, за премиерата на телевизиското шоу “Opening Act,” The CW ги искористи радио презентерите на преку 100 радио станици за да го најават шоуто пред да преминат на следната песна. Шоуто имаше одлична премиера.

  1. Пренесете го и надвор од едноставното емитувње

Организирајте настан или случување кое ќе го профилира вашиот производ или услуга, и промовирајте го преку радио станиците. The CW (кои добро знаат како да го користат радиото за да допрат до својата главна таргет група на публика – милениумците) ја промовираа премиерата на “Heart of Dixie” (Dixie е назив за Американец од јужните краишта) така што радио презентерите покануваа слушатели за да погледнат приватен sneak-peak на шоуто. Слушателите се регистрираа преку радио или онлајн за можност да гледаат “Southern Fried Screening” во локали со “јужначки стил”, како речни бродови и јужначки ресторани.

  1. Создадете натпреварувачка програма со можност за награди

Размислувајте надвор од спотовите. На пример, една продавница за накит може да се здружи со некоја радио станица за Св. Валентајн промоција, така што ќе се бара од слушателите да даваат предлози за песни посветени на нивниот партнер преку СМС пораки, Фејсбук, Твитер или веб-страната на радиото. Слушателите ќе може да ја гледаат листата на предлози и да гласаат, охрабрувајќи ги и нивните пријатели да гласаат за нивната песна. Станицата потоа ќе ги емитува 10-те песни со најмногу гласови на Св. Валентајн заедно со вечера за паровите кои ги предложиле тие песни. Сето тоа на слушателите би им било овозможено од продавницата за накит.

  1. Правете одлични спотови кои имаат одлични слогани

Постојат апликации за се’. Дозволете им на слушателите да гласаат за рекламите кои се емитуваат на радиото и потоа да ги дискутираат на веб-страната на станицата, на Фејсбук фан-страната или на Твитер. Не се плашете да ги охрабрувате слушателите да ви дадат директен фидбек за вашите реклами.

Исто така, презентерите може да ги коментираат добрите спотови. Може да им прават пародии, а луѓето потоа ќе ги повторуваат. Одличен слоган или џингл може да стане дел од жаргонот. Пред скоро време, една радио станица создаде толку ‘заразен’ џингл за еден трговец со автомобили што слушателите ја изгласаа како најдобра песна за таа недела. Трговецот потоа беше вчудоневиден од бизнисот кој следеше по стартот на кампањата.

Уште еден совет: конзистентност. Една работа што треба да ја запамтите е дека радио станиците се како виртуелни маала. Тие им се допаѓаат на одредена група на луѓе кои потоа секоја недела се враќаат на станиците – тие чувствуваат поврзаност со станицата, презентерите, како и огласувачите кои станале дел од тоа “маало.” Создадете си ваше виртуелно место во тоа виртуелно маало. Особено за милениумците, кои ги сакаат нивните радио станици и огласувачите на нив.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.