• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Пет трендови од иднината…

26/10/2016
in Extra 5, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

“Потрошувачите секогаш веруваа дека клучот за нашата иднина треба да биде вкоренет во технологијата. Имаше надеж дека технологијата ќе не спаси. Сепак, се повеќе луѓе сфаќаат дека не само што ова нема да се случи, туку се  создадоа и нови проблеми кои треба да се решат”.

Постои една цела генерација на потрошувачи, кои го гледаат светот низ призмата на метеорскиот  подем на  ликови како Марк Цукерберг, гледајќи го неговото патување како правило, а не исклучок. “Тој имаше таков фокус на победа, но оваа култура на брзи падови и методологија ‘многу добро е доволно добро” ќе се соочи со предизвикот и ќе видиме ново фокусирање на стекнување на вештини и учење. ” – вели Trevor Hardy, chief executive на The Future Laboratory

ale

р е к л а м а
Со ова на ум, ова се и петте клучни трендови на иднината истакнати на конференцијата:

1) Искуство.
“Искуството во економијата” е на врвот на маркетингшката агенда веќе некое време и според истражувањата на Лабораторијата на иднината , 72% од испитаниците трошат повеќе на искуства отколку на физички работи. Во согласност со ова, фокусот на креирање на реалниот свет на искуства, постепено се зголемува.

“Ќе има ребаланс на поврзување со поголем фокус на чувствата, емоциите и расположението кај луѓето. Тоа е аналогна определба, и тешко да се зголемува, но нашата цел е враќање на човечките конекции”, објасни Hardy. Се чини дека новата дигитална доба не остави во недостиг на прегратка!
Inge Theron, основач на FaceGym, која тврди дека е единственото фитнес студио за лице во Велика Британија, изјави дека потрошувачите сакаат да се негуваат, сега повеќе од било кога. Таа објасни: “Кога ја дизајниравме нашата продавница, ние се фокусиравме на создавање на средина каде што ти може да се негуваш, и да го добиеш потребното внимание наместо на клинички бели празни места на брендови како што е Clinique”

2)Колаборативна дисруптивност
Самостојните иновации може да бидат еден од најчестите  предуслови  за дисруптивност на докажани компании, но, според David Royan, уредник на Wired, овој пристап не функционира. Наместо тоа, Роуан тврди дека, за веќе воспоставени бизниси кои сакаат да го  предизвикаат  статус- кво пристапот на сопствениот  бизнис модел, правењето на вистинскиот креативни партнерства е од витално значење. Тој укажа на успехот на паметните компании, како што се General Electric, кои имаат партнери во толпата базирана на организации кои  ја поттикнуваат иновацијата и го забрзуваат темпото на промени. Потоа, кога работите одат во вистинска насока, тие промените ги носат “на домашно тло”. “Најпаметните иноватори треба да разберат дека дека тие не треба СЕ да  направат но и да не поседуваат СЕ “.  Воспоставениот  бизнис може да даде старт-ап пристап до снабдување со синџирот. Тој додаде: “старт-апите , се во Дарвинистичка  битка за опстанок .”

3) Замор од медиумите

Според Лабораторијата на иднината, луѓето се уморни од трошење на нивната емоционална енергија на содржина која предизвикува вознемиреност. Тоа е промена што има значителни импликации за брендови како што се The New York Times, кои обезбедуваат  совети за утеха на Facebook Live за оние кои се трауматизирани од терористички напади.

4) Пост-дигитален индивидуализам
 Тоа е тренд кој има значителни предизвици за бизнис лидерите.
“Како да го изнесам најдоброто  од мојата работна сила, на која и треба непрекината стимулација?”

5) Новиот завет за доверба
Веројатно најголемата уривачка моќ во маркетингот  е прекинот на врската  на доверба меѓу потрошувачите и најголемите институции во светот и брендовите. Харди предупреди дека ние сме во средината на односот “последица-слободно општество”. Тој верува дека брендовите мора  да постават нови долгорочни, одржливи хоризонти: “Со такво намалување на довербата на потрошувачите, улогата на  маркетинг мислителите треба да биде за обнова на Новиот завет на доверба. ” Тоа е промена која носи нови предизвици на пазарот .

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.