• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, January 21, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Фајзер го објави своето ново лого

January 11, 2021
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Американската фармацевтска компанија Pfizer, во последно време актуелна по нивните вакцина против Ковид-19, доби нов бренд идентитет со почетокот на новата година.

Компанијата го замени претходното лого во форма на пилула со нов дизајн инспириран од двојната спирална структура на молекулата на ДНК – потег што компанијата го опишува како сигнал во транзицијата од трговија кон наука.

Обновена е и палетата на бои на брендот, па така, наместо досегашната еднотонската сина боја, креативните визуелни решенија на Фајзер во иднина ќе бидат изведени во два различни тонови на сината боја.

Истовремено, покрај спиралите на ДНК-молекулата, визуелната комуникација на компанијата во поголема мера ќе се фокусира на човечкиот фактор, акцентирајќи ја определбата на брендот дека пациентите се најважни.

„Нашиот идентитет го рефлектира достоинството на историјата на Pfizer и го доловува иновативниот дух и научниот фокус кој е жив во компанијата денес“, истакна Сали Сусман, извршен потпретседател и генерален директор за корпоративни работи на Pfizer.

Ребрендирањето на компанијата е остварено со помош на креативното студио Team од Њујорк. Според одредени информации, целиот процес на ребрендирање траел околу 18 месеци.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.