• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, January 21, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Фајзер и БајоНТех со кампања за вакцината против Ковид-19

January 13, 2021
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Откако научниците развија вакцина против корона вирусот, следна задача е да се убедат колку што е можно повеќе луѓе да се согласат да ја примат. Меѓутоа, дезинформациите ги обесхрабруваат луѓето во однос на процесот на вакцинација.

Со цел да се поттикне самодовербата на американската јавност, фармацевтските компании Pfizer и BioNtech, со помош на креативната агенција Mischief @ No Fixed Address, лансираа кампања во која ги илустрираат придобивките од вакцинацијата на едно емотивно ниво.

Кампањата “Because of This” („Поради ова“) е составена од неколку кратки спотови кои даваат одговор на прашањето „Зошто ќе се вакцинирате?“. Снимките употребени за спотовите се вистински, откриени онлајн, и прикажуваат моменти на меѓучовечка радост во малите нешта кои пред пандемијата сме ги земале „здраво за готово”.

Слоганот на кампањата е: “Science can make it possible. Only you can make it real” („Науката може да го направи возможно. Само вие можете да го направите реално“). На самиот крај од спотот се појавува адресата на веб-сајтот SciencePossible.com, кој нуди проверени информации во врска со пандемијата на Ковид-19 за оние луѓе кои можеби се поскептични.

Спотовите од кампањата ќе бидат емитувани на националните телевизии во САД, како и на социјалните мрежи Facebook, Instagram, Twitter и YouTube. Кампањата ќе вклучува и out-of-home активности во вредност од 1,4 милиони долари, донирани од медиската организација Quan Media Group. Во спроведувањето на кампањата свој удел ќе има и ПР агенцијата Dini von Mueffling Communications.

 

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.