• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, June 6, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Приказната за амбициозниот проект на Nike за трчање на маратон за помалку од 2 часа

15/05/2017
in Во фокусот, Компании
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Еден маратон се трча во должина од 26.2 милји, а најголемиот рекорд за трчање на истиот постигнат е од Кениецот Dennis Kipruto Kimetto во Берлин за период од 2:02:57.

https://www.youtube.com/watch?v=hm37fUTvovc&feature=youtu.be

Nike во својот најнов проект, цели кон надминување на овој рекорд и трчање на маратонот за 2 часа. За да ја оствари оваа цел брендот во соработка со агенцијата Wieden + Kennedy и тројца легендарни атлетичари – Eliud Kipchoge, Lelisa Desisa и Zersenay Tadese, во Монца, Италија на легендарната Формула 1 патека за тркање, ја постави својата цел минатата сабота: да ја освои трката за трчање на маратонот за легендарни 2 часа- рекорд кој до сега не бил постигнат од никого. Иако  мисијата за само 25 секунди не беше остварена од страна на атлетичарот Eliud Kipchoge (кој маратонот го заврши за 2:00:25) за жал, подвигот нема да биде обележан како светски рекорд.

р е к л а м а

Но, самиот предизвик за надминување на бариерата од 2 часа  -“Breaking2” подвигот, заслужува пофалби, затоа што и самата кампања по себе е голем предизвик – предизвикува надминување на границите и редефинирање на способностите на самите атлетичари.
“Breaking2” е инспирирана од моментот кога  сер-Roger Bannister ја истрчал првата милја за само 4 минути во 1954 година и од тогаш го редефинирал начинот на кој се гледало на ограничувањата во способностите на секој еден атлетичар.

https://www.youtube.com/watch?v=uvhSgxUdsdQ&feature=youtu.be

“Вистинската цел на трчањето не е за да се победи на трката, туку да се тестираат лимитите на човечкото срце,” изјави ко-основачот на Nike –Bill Bowerman.
За трчање на маратон во временски период од 2 часа се расправа дека е невозможно –голем дел поради тоа што големо влијание  има брзината на атлетичарите, како и бројни параметри кои всушност се однесуваат на математички пресметки.
За еден маратон да се истрча во временски период од 2 часа, според статистиката, потребно е да дојде до подобрување на 2.41% од претходниот најдобар светски рекорд, што би било најдобро достигнување во ова поле во период од 50 години, односно во просек стапката за надминување на овој рекорд никогаш досега не надминала 1%.

За натпреварувачите да се подготват за предизвикот, Nike ги тестираше атлетичарите не само во нивната брзина за трчање, туку и во внесот на кислород за време на трчањето, во зачувување на енергијата за време на трчањето како и одржувањето на брзината за што е можно подолг временски период, што воедно значи дека атлетичарите не само што е потребно да ги надминат своите најдобри рекорди, туку и најдоброто време достигнато во категоријата.
За да се промовира “Breaking2”  подвигот, агенцијата W+K организираше целосна холистичка кампања поврзана со истиот. Кампањата ги промовира индивидуално секој од натпреварувачите, како што можете да погледнете и во секој од трејлерите во прилог на текстот.

https://www.youtube.com/watch?v=QtePKdLr_oQ&feature=youtu.be

Kipchoge има 32 години. Во 2012 година освои рекорд за најдобро време за половина-маратон истрчано за 59 минути и 25 секунди.За време на Лондонскиот маратон, маратонецот истрчал најдобро време од 2:03:05 .

https://www.youtube.com/watch?v=fOYDiQeUUes&feature=youtu.be

Вториот натпреварувач,  Tadese, има 34 години и воедно ја носи титулата за трчање на 20 километри од Светскиот шампионат од 2006 година на IAAF што го прави и најдобриот маратонец од Еритреа. Во 2009 тој стана вториот човек кој освои 3 медали на Светскиот шампионат во три различни категории на патеки.Имено тој го добива и епитетот “Rocky Balboa на својата група” и во моментот е најдобар во трчање на половина маратон со рекорд од 58:23.

https://www.youtube.com/watch?v=V8brPnZjM7M&feature=youtu.be

Последен во групата, но не и помалку важен од останатите е 26 годишниот Desisa, кој на маратонот во Дубаи во 2013 година дебитираше со најдобро освоено време од 2:04:45. По освојувањето на медалот на Бостонскиот маратон во 2013 година, тој го врачи медалот на градот Бостон во име на жртвите на бомбардирањето. Во 2015 година, тој повторно го освои првото место на истиот маратон со време од 2:09:17.

https://www.youtube.com/watch?v=VOdYGKNMj7s&feature=youtu.be

Брендот за натпреварувачите креира посебен тип на лесни обувки на чиј дизајн се работело активно од страна на брендот во последните 4 години. Nike Zoom Vaporfly Elite патиките се специјално дизајнирани за овој предизвик и модофицирани во согласност со потребите на атлетичарите со цел да обезбедат максимален перформанс.

Покрај обувките, за предизвикот разгледувани беа повеќе параметри, а првенствено времето. Временските услови биле и причината за изборот на патеката во Монза која се наоѓа на 600 стапки надморска височина и има клима поволна за трчање маратони (53 Фаренхајтови степени), а потоа и самата патека која е овално дизајнирана со постепени кривини што значат и воедно помалку потрошена енергија, совршени патеки за трчање и останати активности на терен, како хидратација, односно елиминирање на времето за запирање за пиење на течности со посебен развиен систем на достава.

https://youtu.be/pkhtgbBr-cY

Паралелно со маратонците трчаа и 30 други атлетичари за одржување на динамиката во трката помеѓу кои и многу звучни имиња од спортот, како Bernard Lagat, Chris Derrick, Sam Chelanga, Andrew Bumbalough и Stephen Sambu. 18 атлетичари имаа задача да го следат најбрзиот атлетичар додека останатите преостанатите двајца. Трката беше емитувана во живо на Twitter, YouTube и  Facebook, истата бележела  486,000 прегледи на YouTube и 5.2 милиони на Facebook. На  Twitter,  #breaking2 хаштегот е сеуште активен и буди големо внимание помеѓу корисниците на социјалниот медиум.
Трката започна во 5:45 наутро минатата сабота. Kipchoge прв ја заврши трката со време од  2:00:25, надминувајчи го светскиот рекорд за 2:32—, по него Tadese со време од  2:06:51 а трет беше Desisa кој ја заврши трката со време од 2:14:10.

Извор: AdWeek

Победникот Kipchoge изјави, “Напишавме историја.”
Adidas исто така по подвигот на Nike најави и своја кампања за трчање на 2 часовен маратон, во која воедно ќе лансира и нов модел на патики и најавува дека со новата технологија која ја развива веќе 2 години планира да го освои рекордот.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.