Кон крајот на минатата недела во Њујорк се прогласени добитниците на ова престижно признание.
Во категоријата Film – Unscripted, награда Grand Clio освои документарниот филм „Blue Heart“, на продукциската куќа Farm League и комапнијата за спортска опрема Patagonia, за убавините на реките на Балканот и борбата за нивно зачувување.
Проектот The New York Public Library „Insta Novels“ кој го креираше агенцијата Mother Њујорк, освои Grand Clio во категоријата Digital/Mobile.
Кампањата на Бургер Кинг „The Whopper Detour“ освои две награди Grand Clio, и тоа во категориите Digital/Mobile и Direct. Кампањата ја креираше агенцијата FCB Њујорк.
https://www.youtube.com/watch?v=qlOJXVnDqnc
Проектот на малопродажниот ланец Leroy Merlin за уредување на домови и Публицис Италнија, под назив „Lessons For Good“ освои Grand Clio во категоријата Events.