Омниковата OMD е прогласена за нај-наградувана медиска агенција во светот пред членкaта на Публицис, Starcom MediaVest Group и сестринската (исто така дел од Омником) PHD кои го заземаат второто и третото место во овогодинешниот “Gunn Report for Media 2014“ извештај.
Новинарката Isabelle Musnik, овогодишна уредничка на The Gunn Report за Медии, на објавувањето на извештајот изјави: “Gunn Report за медии 2014 уште еднаш докажа дека креативностра, иновацијата и ефикасноста доаѓаат во пакет. Иднината на индустријата се крие во медиската креативност!“
Извештајот исто така направи и ранкинг на најкреативните огласувачи во медиските кампањи за изминатата година и нивниот распоред е следен:
1. Coca-Cola
2. McDonald’s
3. Samsung
4. Heineken
5. Nivea
6. Ikea
7. Vodafone
8. Kellogg’s
9. Volkswagen
10. Dove
Извор: Campaignlive.co.uk