ИАБ Европа и IHS Technology поведоа истражување за да се измери вредноста и се друго поврзано со programmatic пазарот (автоматизирана продажба на дигитален огласен простор) на европско ниво, како одговор на неговата се позачестената употреба во дигиталниот екосистем.
Истражувањето покажало дека европскиот programmatic пазар е порастен за дури 111% , од 0,98 милијарди евра во 2012 на 2,08 милијарди евра во 2013 година.
Со истражувачкиот проект управува работна група за Programmatic Trading, на иницијатива на повеќе заинтересирани страни: издавачи. агенции и огласувачи со цел поголемо разбирање на programmatic екосистемот и неговото влијание врз дигиталното огласување.
Целото истражување можете да го погледнете на следниов ЛИНК.
Извор: Маркетинг Мрежа