Официјално започна четвртото издание на NEM Zagreb 2024, настан посветен на продукцијата на ТВ серии и филмови во Централна и Источна Европа. Првиот ден беше обележан со инспиративни панели, настан за копродукциско вмрежување и воведен говор на хрватскиот државен секретар Крешимир Партл.
Вкупно 22 финалисти на наградите NEM Awards ги претставија своите проекти во две категории: Награда за најдобар предразвоен проект (вклучувајки серија по сценарио, забавна програма, долгометражен филм по сценарио и документарна серија или долгометражен филм) и Награда за развој на копродукциски серии од Советот на Европа.
Лери Бас, извршен директор и извршен продуцент на ShinAwiL Productions, го сподели својот ентузијазам за натпреварот: „Наградите НЕМ даваат одлична можност да се препознае креативната извонредност, привлекувајќи го меѓународното внимание кон успешните номинации. Тоа е пасош за глобално признание“.
Првиот ден вклучуваше и воведна панел-дискусија – „Моќта на кастингот во ТВ-формати“, која се фокусираше на клучната улога на кастингот во успехот на ТВ-форматите. Разговорот ги здружи клучните фигури од индустријата, вклучително и Ли Хобс, виш потпретседател на Discovery Networks и Creative Agencyа за Европа, Блискиот Исток и Африка при Warner Bros. Discovery, кој сподели интересни сознанија:
„Изборот на актери е исклучително важен за нас во сите жанрови. Едно нешто што обединува кој било жанр е тоа што ликовите мора да бидат незаборавни. (…) Разноликоста, еднаквоста и инклузивноста се длабоко вкоренети во нашата ДНК како компанија и така е веќе некое време.
(…) Ние дејствуваме како глобален радиодифузер или глобална медиумска компанија и наша задача е да се стремиме да бидеме порепрезентативни за целата планета. Тоа е нашата улога – ја поставуваме речиси авангардата и ги поместуваме границите за да им олесниме на помалите или локални компании да нè следат“.
Панелот „Успешни приказни „Volcano“ и „Reykjavik Fusion““, спонзориран од Creative Europe MEDIA Desk Croatia, детално истражи два исклучителни проекти: „Volcano“ и „Reykjavik Fusion“. Панел дискусијата беше модерирана од Мартина Петровиќ, раководител на Creative Europe MEDIA Desk Croatia, а разговорот се фокусираше на сложеноста на меѓународните копродукции, споделувајќи ги научените лекции од овие успешни соработки.
Последниот панел на денот – „Содржина која успева: Кои се одлучувачки фактори за радиодифузерите?“, ги собра експертите за телевизиско емитување и аквизиција на содржини. Тие разговараа за тоа што ги прави содржините привлечни за радиодифузерите, идентификувајќи ги клучните аспекти на создавањето содржина, таргетирањето на публиката и квалитетот на продукцијата.
Овие интересни панели не само што им дадоа вредно знаење на учесниците, туку и иницираа важни дискусии за иднината на телевизијата.
За време на специјалниот приватен настан – „Идни проекти од Хрватска од HDNP & SPID“, членовите на двете здруженија ги претставија своите проекти во предразвојна фаза на локални продуценти, програмски директори, менаџери за содржина и други носители на одлуки од телевизиската индустрија.
Првиот ден од NEM Zagreb 2024 заврши со настанот „Копродукциски собир“ во NEM Lounge. Присутните имаа можност да се релаксираат и да се поврзат со колегите од индустријата додека разговараа за клучните индустриски трендови и информации, поставувајќи го теренот за следење на возбудливите панели кои следуваат.
Сите детали за настанот се достапни на официјалната веб-страница на NEM Zagreb 2024.
Настанот NEM Zagreb 2024 е кофинансиран од Европската Унија, преку потпрограмата Креативна Европа МЕДИА.