Red Dot, глобалната награда за дизајн, го вклучи Давор Брукета во својот дизајнерски дневник, кој собира различни важни информации за дизајнерите, вклучувајќи листа од околу триста најважни современи дизајнери од различни генерации, од Алвар Алто, Рон Арад, преку Невил Броди, Стефан Сеигмастер до Ирма Бум и многу други.

Давор Брукета е првиот хрватски дизајнер вклучен во „Red Dot Design Diary“. Оваа специјална публикација се објавува еднаш годишно од организаторите на натпреварот Red Dot Design Award, и е наменета да обедини практични информации и инспирација за дизајнерите, како и професионалците кои се занимаваат со дизајн во различни индустрии. Годинава за прв пат беше вклучен и хрватски дизајнер.
Во својата триесетгодишна кариера, Брукета беше креативен директор на 29 проекти кои беа наградени со Red Dot Award, од кои три освоија “Best of the Best” („Најдобар од најдобрите“).
Наградата Red Dot е основана во 1955 година во Германија и ја наградува извонредноста во дизајнот на производите, комуникацискиот дизајн и концептуалниот дизајн. Организирана од Design Zentrum Nordrhein Westfalen, со текот на годините, наградата поттикнува иновации во различни индустрии, од технологија и архитектура до мода и брендирање, промовирајќи го дизајнот како двигател на културниот и економскиот напредок. Уникатниот црвен симбол, доделен на победниците, стана препознатлив знак за исклучителен дизајн, препознатлив меѓу потрошувачите и лидерите во индустријата.

Вклучувањето на Давор Брукета во Red Dot Design Diary го истакнува неговиот придонес во индустријата и ја става Хрватска на мапата како земја богата со таленти. Ова признание може да ја отвори вратата за нови соработки и проекти во и надвор од Хрватска. Вклучувањето во Red Dot Design Diary не е само лично достигнување, туку и признание за сите кои работат на унапредување на дизајнот во Хрватска.
„Навистина е чест да се застане „еден до друг“ со најголемите легенди во историјата на дизајнот, но морам да кажам дека ова признание е првенствено одраз на заедничките напори и креативноста на нашиот тим. Горд сум што можеме да покажеме дека идеите кои се препознаени на глобално ниво доаѓаат и од Хрватска. Се надевам дека ова ќе ги мотивира другите дизајнери во Хрватска да веруваат во нивните визии и да продолжат да создаваат со ентузијазам“ – рече Давор Брукета.
Агенцијата Bruketa&Žinić&Grey (тогаш само Bruketa&Žinić) ја освои својата прва награда „Red Dot Best of the Best“ во 2007 година за годишниот извештај на Подравка, насловен „Извадок од вечната дебата за срцето“. Овој годишен извештај беше замислен како книга на докази дека се што се прави треба да се прави со срце. Срцето, како суштина на брендот на Подравка, се протега низ целата книга. Централниот дел е текстот на Анте Томиќ во кој автобиографски говори за производите на Подравка поврзани со неговото воспитување. Ова покажува како за милиони луѓе од овој регион производите на Подравка се поврзуваат со спомени од детството.
После оваа награда следуваат бројни други за различни клиенти.