Home » Во фокусот » Publicis Groupe ќе воведе AI асистент за подобро поврзување на своите вработени

Publicis Groupe ќе воведе AI асистент за подобро поврзување на своите вработени

Publicis Groupe  планира да направи AI (artificial intelligence) помошник за своите 80,000 вработени во преку 200 дисциплини во 30 земји, под името Marcel.

Именуван по основачот на групацијата Marcel Bleustein-Blanchet, Marcel е опишан како спој од Alexa, Google for Work платформата, креативната заедница Behance и Kikstarter (овој дел доаѓа од идејата вработените да можат да дадат понуда за проекти на кои сакаат да работат).

Некои од клучните карактеристики на овој професионален AI асистент вклучува и способност вработените да се пријават за работа на проекти ширум светот, што е идеја која произлезе од глобалното истражување на таленти кое Публицис го спроведе пред околу осум месеци.

Marcel исто така коже да го користи својот алгоритам за создавање на релации – како би ги споил луѓето со вистински вештини и искуства на определени проекти. Така тој ќе им помага на агенциите од мрежата да ги составуваат своите “соврешени“ тимови за некој определен проект.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365