Home » Во фокусот » Расте влијанието на социјалните мрежи врз телевизијата

Расте влијанието на социјалните мрежи врз телевизијата

(СВЕТ) – Влијанието на социјалните мрежи врз телевизијата постепено расте од година во година, покажа најновото истражување на агенцијата Нилсен.

Со појавата на таблетите, лаптоп компјутерите и смартфоните, ТВ гледачите сега имаат прилика додека ја гледаат својата омилена телевизиска емисија, спортски натпревар или филм во исто време (а и пред и после) да разменуваат мислење со другите корисници на социјалните мрежи.

Над 25% од испитаниците одговориле дека поради социјалните мрежи тие имаат информации за повеќе ТВ програми. Овој процент во 2012 изнесувал 18%.

Дури 11% од испитаниците рекле дека социјалните мрежи стимулираат поголемо гледање на телевизија во живо, за разлика од 2012 година кога овој процент изнесуваше 8%. Истражувањето покажа и дека просечна возрасна личност (18+) во САД денеска гледа ТВ во просек околу 5 часа и 10 минути.

Покрај тоа, додека ја гледаат својата омилена ТВ содржина, американците постари од 13 години воглавно во исто време користат уште еден „екран“ (преку две-третини користат таблет, а околу 50% од нив паметни телефони)

imact of social media on tv

second screen

Извор: Маркетинг Мрежа

Автор Борис Ефтимовски

Борис е маркетинг и ПР професионалец, основач на Маркетинг365. Во своето работно портфолио, вклучува работни ангажмани за повеќе домашни и интернационални мали, средни и големи компании каде бил вклучен како маркетинг/ПР менаџер или консултант. Доколку Ви е потребна асистенција или консултација за Вашите маркетинг, ПР или продажни активности пишете му на: boris@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365