• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Колумна: Разбирање на Фејсбук алгоритмот

29/01/2020
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Автор: Предраг Стојковски, извршен директор на агенцијата Нова Солушнс

Предраг Стојковски

 

Уште пред две години, Марк Цукерберг најави промена во функционирањето на Фејсбук алгоритмот – вашиот newsfeed ќе биде исполнет со вести/објави од вашите пријатели, фамилијата и објави од групите. Ако се сеќавате пред три години Фејсбук имаше еден експеримент со неговиот newsfeed, а сите тие акции носеа кон една цел – поттикнување на „значајни/смислени“ интеракции помеѓу луѓето.

р е к л а м а

Што се „значајни/смислени“ интеракции?

На Фејсбук му е важно, не колку време корисниците ќе се задржат на неговата платформа, туку, како тоа време ќе го потрошат  – поточно, колку квалитетно ќе го поминете своето време на Фејсбук.

Ова е многу важна промена, бидејќи сите друштвени мрежи го земаа овој параметар како информација за популарноста на нивната социјална мрежа – колку подолго луѓето го поминуваат своето време на некоја друштвена мрежа тоа подобро. Но, ова со најновата акција на Фејсбук се промени.

Како што напишав, на Фејсбук не му е приоритет колку вие ќе потрошите време на Фејсбук, туку колку квалитетно ќе го поминете ова време. А како Фејсбук ќе го измери/дефинира квалитетот на поминатото време на неговата платформа? Со дефинирање на акциите на корисниците на таа мрежа – поделба на акции кои се „поважни/позначајни“ од другите акции.

Новиот алгоритам ги фаворизира акциите како што се коментирање и споделување на објавите, за разлика од акциите во вид на лајкови. Логиката е акциите, како што се коментирање или споделување на објавите кои бараат поголемо инволвирање на корисниците, да бидат повидливи, за разлика од обичното лајкување, кое може да биде и случајно. На ваков начин Фејсбук сака да ги инспирира своите корисници повеќе да комуницираат помеѓу себе – враќање на основната функција на Фејсбук и неговата примарната цел кога започна со своето функционирање.

Кои се тие „значајни/смислени“ интеракции?


Коментари

За да се привлечат коментарите, објавите треба да се фокусираат на поттикнување на корисниците да постават коментар. А за да се добие коментар, содржината на објавите на брендовите треба да биде релевантна за своите корисници.

Покрај самите коментари на објавите, новиот Фејсбук алгоритам ќе ги фаворизира и репликите на самите коментари. Овие акции даваат сигнал до алгоритамот, дека објавата потиикнува интеракција помеѓу корисниците на Фејсбук и со самото тоа ќе биде повеќе видлива.

Реакции

Спомнав дека реакција во вид на лајкови не е толку значајна, но реакцијата во вид на Хаха, Тажен, Љубов или Лут емоџи имаат поголемо значење во новиот алгоритам за разлика од обичниот лајк. Обичната реакција не е толку битна, додека реакција која предизвикува одредена емоција – тоа е она што се бара.

Споделување на линкови од објавите во Месинџер и Фејсбук групи

Доколку корисникот на фејсбук, ја сподели содржината на некоја страница на својот Фејсбук ѕид – тоа е супер. Но, доколку истиот линк се сподели по пат на Месинџер или во некоја Фејсбук група – уште подобро.

Од сите значајни интеракции кои што ги споделивме, што мислите која е позначајна: Објава која што се споделена на личен Фејсбук ѕид или објава која што се споделена со пријател по пат на месинџер?

Фејсбук тука оди еден чекор понапред – доколку споделивте објава на вашиот ѕид, не е лошо. Но доколку таа иста објава предизвика реакции во вид на коментари уште подобро.

Како што можете да забележите, се враќаме на основнотo правило: Content is king 👑

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.