Home » Во фокусот » Рекламата која се споделува овие денови: како на интелигентен начин да се исмејат „милениумците“

Рекламата која се споделува овие денови: како на интелигентен начин да се исмејат „милениумците“

Во рекламата неизбежно се спомнати розевите нијанси на коса, очилата со диоптрија, брадата, тетоважите, социјалните мрежи, забавите…

 

Не е новост што секоја генерација за себе мисли дека е единствена и оригинална, дека во себе носи нов дух, промени, свежина, идеи… И новата генерација на милениумци не е исклучок, а нив уште им е полесно да се наметнат, бидејќи социјалните мрежи им се многу блиски. Ерата на селфи им овозможи себе да се стават во прв план, повеќето нивни постови, слики и видеа како да велат: Јас, јас, јас, видете ме!

Вие играте цел ден! На улица, во својата соба и секако, со својата електронска заедница на пријатели,“ е реченицата која ја изговара нараторот на оваа одлична реклама, а со која помеѓу останатото, ги опишува милениумците кои се и тема на оваа реклама, со која на некој начин се исмеваат. Не само нив, туку и сите нивни карактеристики, навики и обичаи, како и односот спрема животот. Па така во рекламата неизбежно се спомнати розевите нијанси на коса, очилата со диоптрија, брадата, тетоважите, социјалните мрежи, забавите…

Автор

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365