• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Револуцијата со виртуелната реалност наголемо пристигна во CNN

29/08/2016
in Во фокусот, Медиуми, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

CNNVR

Џејсон Фаркаш од CNN е во првите редови на луѓе кои ја употребуват VR технологијата во вестите. Иако самиот се прогласи за ” евангелист ” за VR , тој , исто така, признава дека има некои предизвици кои треба да се надминат пред таа да стане стандардно искуство. Да се користи не само за вести , туку и за сите други форми на медиуми. VR има многу предности над 3D, вели тој, но сепак цената ќе биде ниска.

” 3D се покажа како многу скапа инвестиција од страна на потрошувачите – тие мораа да купат нови телевизори кои чинеа над 1000 долари “. За VR основната технологија е веќе вградена во секој паметен телефон”. Слушалките се само евтин прилог на вашиот постоечки мобилен телефон.”
Оваа погодност ќе стане повеќе очигледна за неколку недели, со лансирањето на Daydream на Google, платформа за висок квалитет на мобилен со вклучена VR каде CNN е партнер кој го помага лансирањето. Иницијативата исто така ќе биде поддржани од страна на видео компанија Hulu и објавена од познатите блогери на YouTube на Google.

р е к л а м а

До сега, уживањето во VR во голема мера беше ограничено, освен за оние кои се подготвени да платат за слушалки од Oculus Rift или HTC Vive , што чинат од 400 до 700 фунти.
За разлика од многу луѓе кои рано ја прифатија VR и сметаа дека е хардкор и гејмерски, ентузијастот Фаркаш, кој воедно е и извршен продуцент на CNN Money , смета дека секој што користел VR слушалки ќе се воодушеви од тоа искуство.

CNN ги фокусираше своите активности на Oculus базираната 360 платформа. “CNN има 22 милиони следбеници на Фејсбук , со што претставува најгласниот мегафон за VR во моментот и споделување на ударни вести”, вели Фаркаш .
Фаркаш беше поставен за надзорник за 360 степени покриеност на CNN во октомври минатата година, за првата демократска дебата на изборите во 2016 година. Гледачите од повеќе од 100 земји беа во можност да ја гледаат сцената од четири различни позиции каде Хилари Клинтон ја наследи Берни Сандерс. Фаркаш сега признава дека експериментот го научи на важни лекции . ” Тоа беше вистинско учење за тоа што работи, и не работи во VR. “

Магазинот Тајм посочи дека искуството е интересно, но не се согласи дека VR треба да биде иднината на телевизијата. “Најмногу од сè, слушалките го спречуваат гледачот да уживаа во дебатата со неговите пријатели“.
“Ова е клучен момент, идејќи социјалните медиуми имаат клучна улога во презентирањето на вестите – VR ќе треба да биде во согласност со таа култура“.

CNN е посветен на медиумите. Почетниот тим за VR во Њујорк се прошири во Лондон, Хонг Конг и Лос Анџелес. Од друга страна, факт е дека СНН новинарите работат на различни локации, имаат поголем пристап од било кој друг за вести и организација на сите настани во светот и сега го додаваат 360 видеото како дел од тоа моќно информативно јадро.
Основниот комплет е доставени до сите бироа и содржи пластична опрема, 3D печатач и шест GoPro камери, од кои секоја функционира независно. Комплетот е ефтин и “со големина на грејпфрут”. Вели Фаркас.

Иднина или каприц?
“Користењето на VR треба да допре до човештвото и да има големи импликации за вестите “, вели Фаркас. “Тоа мора да биде различно искуство од само обичното гледањето вести . VR има неверојатна моќ. Ќе може да погледнете лево, десно, зад вас, или да видите работи кои ќе ве однесат како да сте на друго место. “

BBC исто така најави дека  планира да преземе некои чекори за воведување на VR најпрво во филмот: “Ние чекаме“  – каде мигранти патуваат на бродови што се опасни по живот од Турција во Грција и бегаат од шверцери. Овој филм се базира на интервјуа со мигранти од страна на новинари. Користени се техники, како дигиталната анимација и VR. Соопшти Сегал од CNN. Сето тоа обезбедува огромна можност за компаниите да погледнат нивното портфолио и потенцијално да се прошират надвор од нормалното 2D производство “.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.