• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Само 4% од луѓето во Велика Британија може точно да идентификуваат дали една новост е вистинска или лажна

08/02/2017
in Digital, Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Само 4% од возрасните лица во Велика Британија може точно да идентификуваат дали една новост е вистинска или лажна, во согласност со анализираните податоци добиени од истражувањето спроведено од страна на ‘’Channel 4’’, кој како дел од новостите ги споделува во својата т.н ‘’Недела на лажни новости.’’

Извор: bbci.co.uk

Во истражувањето спроведено во период од два дена извршено врз репрезентативен примерок од 1,684 возрасни лица од Велика Британија, на испитаниците прикажани им беа 6 индивидуални новинарски приказни од кои 3 лажни а три вистинити, само 4% од испитаниците успеале да ги идентификуваат точно. Скоро 5 од 10 испитаници (49%) од испитаниците мислеле дека барем една од лажните приказни е вистинита новост.
Половина од уверените испитаници кои мислеле дека можат лесно да ја препознаат разликата помеѓу лажна новост и вистинска биле збунети барем од една од лажните новости за кои се одлучиле дека се вистинити.
Студијата исто така открива дека ‘’ехо комората’’ на социјалните медиуми на јавноста и оневозможува лесно да препознае дали станува збор за вистина или фикција. Од оние кои ги нагласиле новостите кои се појавуваат на Facebook како свој примарен извор на новости, скоро ¾ (71%) мислеле дека најмалку една од лажните новости била вистинита, додека пак околу половина (47%) кои примарно назначиле дека ги добиваат бараните информации преку издавачи ја направиле истата грешка.

2/3 од Британската јавност (66%) смета дека социјалните медиуми Facebook или пак Twitter не прават доворно напори за да ги сокријат лажните новости, а додека пак половина од испитаниците веруваат дека потребни се повеќе сајтови за проверка на податоците.
Интересен е фактот дека повеќе од половината од испитаниците (55%) сметаат дека владата не прави доволно напори за да ги спречи лажните новоси, сугерирајќи дека ова е тема и проблем кој е ставен на листата на јавната агенда.
Владата на Велика Британија на приватна средба со одговорните лица за весници и медиуми разговараше околу можни начини за спречување на појавата на лажни новости, но сеуште јавно не се изјасни за она за што се разговарало на средбата и за заклучоците од истата.

р е к л а м а

Но сеуште постои причина да бидемепозитивни. Во согласност со истражувањето само 53% од испитаниците се изјасниле дека примарниот извор на новости им е ТВ/Радио/вести кои се емитуваат онлајн.
Иако Facebook настојува да тврди дека е најголем извор на вести во споредба со традиционалните медиуми, со самата таа изјава ја понесува и одговорноста да ја контролира содржината која се споделува на неговата платформа.

Додека пошироката јавност се справува со тешкотии да ја провери автентичноста на новостите кои ги чита, традиционалните проверени медиуми се соочуваат со ‘’горката реалност’’ при споделувањто на своите содржини наспроти моќта која ја имаат социјалните платформи.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.