• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Се` повеќе агенции го откриваат сопствениот претприемачки дух преку партнерство со стаптапи

14/03/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како што клиентите продолжуваат да бараат се повеќе  и повеќе содржини, повеќе импресии, повеќе иновации – големите агенции почнуваат да се огледуваат на многу помали компании, кои штотуку се на својот зачеток…

marketing agencies and startups

Од WPP до Publicis Groupe, глобалните играчи се повеќе се угледуваат на дигиталните стартапи во кои претприемачкиот дух е во суштината на нивното работење.

р е к л а м а

Тоа станува значаен начин за агенциите да дојдат до иновации кои брендовите ги бараат, тврдат упатените.

Најновата инвестиција на Publicis од тој вид доаѓа во облик на глобално натпреварување под назив Publicis 90. Пишувавме и претходно на Маркетинг365 дека оваа иницијатива ќе финансира 90 проекти со износ од 10.000 до 500.000 евра и ќе понуди едногодишно менторство.

Овие активности треба да покажат дека Publicis е дигитална сила на која треба да се  смета. “После аквизацијата на Sapient, ова е еден од начините навистина да зајакнеме и да покажеме дека сме во срцето на деигиталните екосистеми“ изјави Maxim Baffert, извршен директор на дигиталната агенција на Publicis – Proximedia Europe.“Постои и голем интерес на клиентите за многу работи во врска со дигиталната трансформација.“

Така Publicis се придружува на многутте слични напори во оваа индустрија, вклучувајќи ги и инвестициите на компаниите WPP и Bruin Sports Capital во Courtside Ventures, фирма со ризичен капитал која работи со технолошки и медиумски компании во стартап фаза, а кои се фокусирани на спорт. Тука е и Start-up Академијата на Cannes Lions фестивалот на креативноста, кој го спонзорира R/GA.

Publicis 90 нема да се фокусира исклучиво на еден сектор –  ad tech,mobile,Fintech или било што друго – вработените во Publicis Groupe ќе учествуваат во првиот круг на гласање како би се осигурало дека идеите се од значање за клиентите.

Клучно е – вели Baffert , да се испорача „идеја која е апсолутно неверојатна“, било да се работи за поврзана машина од Kuantom која учи за вкусовите на личностите и послужува пијалоци прилагодени на тие вкусови, или за Damapp, компанија која користи дизајн да претстави комплексни податоци во лесно разбирливи графикони. Двете се меѓу 3.000 идеи кои учествуваат во натпреварувањето.

Вториот клучен елемент на натпреварувањето ќе биде едногодишно менторство и насоки од директорот на Publicis, чија вредност лежи во фактот дека стартапите понекогаш тешко се пробиваат во светот на агенциите.

На минатогодишната Cannes Lions Start-up Aакадемија, компанијата на Clausa Moberga, Snowshoe, доби вредни совети за многу работи, од тоа кои холдинг компании ги поседуваат кои агенции и како да се објасни што некои компании работат со “лаички поими”, па се до тоа како големите компании донесуваат одлуки за купување.

Знаењето кое Moberg и неговата компанија го добија совршено се вклопува во мисијата на Roba Dembitza, шеф на Cannes Lions Innovation програмата која ја создаде академијата заедно со R/GA.

„Убавината е во тоа што стартапите содзадоа нови врски, најдоа нови инвеститори и открија нови приходи“ изјави Dembitz.

Еднакво важни, спрема тврдењето на сите уклучени, се и идеите кои агенциите им ги однесоа на своите клиенти.

Речиси година дена по Cannes Lions фестивалот, SnowShoe учествуваше на неколку питчеви и наскоро ќе има неколку кампањи кои ќе излезат во соработка со агенциите кои ги запознаа на фестивалот (CEO SnowShoe – Claus Moberg одби да навести било која од агенциите со кои работеле).

Компанијата создава 3-D предмети од пластика под назив печати, кои можат да се користат за искуствен маркетинг. Кога печатот ќе се стави на паметен телефон, сензорите во печатот отклучуваат ексклузивна содржина онлајн или овозможуваат симнување на песни, без потреба за отварање или користење на апликации. Moberg изјави дека Start-up Академијата овозможила непроценливи совети „кои нас ни отворија нова линија на раборење, која веројатно не би постоела да не учествувавме во тоа искуство“.

Колку македонските маркетинг агенции ќе го продолжат овој глобален тренд и на домашниот пазар, па ќе поддржат ветувачки стартапи и ќе го менторираат нивниот раст, останува допрва да видиме.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.