• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, March 2, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Седум лекции за европските премиум брендови кои сакаат да напредуваат за време на рецесија

January 27, 2021
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Истражувањето на победниците на Effie Europe објавено од Центарот за знаење EACA, открива седум лекции за тоа како маркетинг комуникациите овозможуваат врвните брендови да напредуваат за време на рецесија.

Студијата под наслов „Најлоши времиња, најдобри времиња: Како комуникацијата им овозможува на врвните брендови да напредуваат во тешки времиња“ беше спроведена од страна на експерти за ефикасност на маркетингот од The Effectiveness Partnership, кои ги анализираа податоците на добитниците на наградите EACA Effie Europe од 2008 до 2019 година.

Наспроти очекувањата дека премиум брендовите се оние кои најверојатно најмногу ќе страдаат во рецесија, The Effectiveness Partnership откри дека тие можат најдобро да ја пребродат рецесијата, придржувајќи се на овие 7 лекции:

р е к л а м а
  1. Комуникацијата има потенцијал да постигне посилни деловни ефекти за премиум отколку за не-премиум брендовите, како за време на рецесија, така и кога ја нема.
  2. Најуспешните кампањи за премиум брендовите во рецесија ја усогласуваат стапката на раст на обемот со стапката на раст на вредноста.
  3. Постојаното достигнување и убедување на нови клиенти е најсилниот двигател на големите деловни перформанси за премиум брендовите, во рецесија и надвор од неа.
  4. Успешните премиум брендови се фокусираат на еден сегмент од публиката, така што стратегиите за комуникација имаат јасен фокус, иако влијанието често се чувствува и надвор од тој посебен сегмент.
  5. Најуспешните кампањи на премиум брендовите во рецесија го поддржуваат лансирањето на нови производи.
  6. Емоционалните кампањи се уште поефикасни кога сте премиум бренд во рецесија.
  7. Широкопојасните и теснопојасните канали се два комплементарни фактори кои се клучни за успехот.

EACA Центарот за знаење за ги дели брендовите во 5 категории: Superpremium; Premium; Midmarket; Value; Other/Not for profit brands. Премиум брендовите кои се во фокусот на оваа студија се дефинирани како брендови кои имаат повисоки цени, пожелни се и имаат репутација за квалитет.

Целото истражување можете да го погледнете на следниот линк: The wors of times the best of times.

 

 

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.