Home » Во фокусот » Словенечкиот online адвертајзинг пазар со пораст од 26%

Словенечкиот online адвертајзинг пазар со пораст од 26%

(РЕГИОН) – ИАБ Словенија го презентираше својот нов AdEx Benchmark извештај на овогодинешната Diggit конференција, пренесува MarketngMagazin.eu

timotej-Gala_DIGGIT

Тимотеј Гала, претседател на ИАБ Словенија

Според извештајот кој ги мерел бруто известициите во online адвертајзинг, словенечкиот дигитален пазар за минатата година се проценува на 29,9 милиони евра, што претставува пораст од  26% во споредба со 2014 година.

Во истражувањето биле вклучени топ 100 online медиа издавачи според посетеност и сите медиа и дигитални агенции во државата. Најголем удел има display адвертајзингот (54%), потоа search (22%), листинзи и бази (13%) и социјални медиуми (11%).

Дигиталното огласување опфаќа околу 20% од целиот адвертајзинг буџет во Словенија.

Автор Marketing365

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 год.), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014). Почнувајќи од февруари 2015 година, Маркетинг365 е официјален претставник во Македонија на најпознатиот светски креативен фестивал Cannes Lions. Тимот на М365 го сочинуваат активни професионалци од маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија. e-mail : contact@marketing365.mk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Marketing365 Marketing365 Marketing365