Home » Во фокусот » Словенечкиот online адвертајзинг пазар со пораст од 26%

Словенечкиот online адвертајзинг пазар со пораст од 26%

(РЕГИОН) – ИАБ Словенија го презентираше својот нов AdEx Benchmark извештај на овогодинешната Diggit конференција, пренесува MarketngMagazin.eu

timotej-Gala_DIGGIT

Тимотеј Гала, претседател на ИАБ Словенија

Според извештајот кој ги мерел бруто известициите во online адвертајзинг, словенечкиот дигитален пазар за минатата година се проценува на 29,9 милиони евра, што претставува пораст од  26% во споредба со 2014 година.

Во истражувањето биле вклучени топ 100 online медиа издавачи според посетеност и сите медиа и дигитални агенции во државата. Најголем удел има display адвертајзингот (54%), потоа search (22%), листинзи и бази (13%) и социјални медиуми (11%).

Дигиталното огласување опфаќа околу 20% од целиот адвертајзинг буџет во Словенија.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365