Home » Во фокусот » Смел дизајн инспириран од претстојната Ноќ на вештерките

Смел дизајн инспириран од претстојната Ноќ на вештерките

Американската агенција Бригада создаде смели пакувања инспирирани од “најстрашниот” празник

Агенцијата Бригада од САД и брендот на вотка SVEDKA се здружија со цел да претстават 14 вкусови на овај бренд на пазарот во САД, а едно од првите решенија настана од инспирацијата на претстојната Ноќ на вештерките.

Според соопштението од агенцијата, нивната цел за овогодишната Ноќ на вештерките е да му помогнат на брендот да се истакне од популарните сезонски гужви во малопродажните продавници, а ние можеме да кажеме дека сигурно успеале во тоа со нивната смела “крвава“ амбалажа прилагодена за “најстрашниот” празник.

Дизајнот со отворена уста и остри заби со кои капе крв, сигурно привлекува внимание, а со цел да се создаде сеопфатно искуство за потрошувачите, агенцијата исто така, разви и дополнителни елементи на кампањата, како постери и други реквизити, а сите решенија се направени така што може да се прилагодат за употреба во дигитал, на социјалните мрежи и на продажните места.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365