• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, April 17, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Со маска, средство за дезинфекција и дистанца, ДИК со герила акција во Скопје повика на безбедно гласање!

July 9, 2020
in Во фокусот, Герила маркетинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Караванот на Државната изборна комисија денеска беше во скопските општини Сарај, Шуто Оризари, Чаир и на плоштад „Македонија“ во центарот на Скопје со нивната герила акција. ДИК повика на безбедно гласање со делење на едукативните брошури кои што во нив содржат маска и средство за дезинфекција, како и насоки за тоа како може безбедно да се гласа на претстојните Предвремени парламентарни избори.

Флаерите на ДИК содржат упатства за заштита од корона вирусот во текот на гласањето, па затоа интересот за материјалите од страна на граѓаните беше голем. Низ општините Гази Баба, Шуто Оризари, Сарај и на плоштадот „Македонија“ многумина од граѓаните заинтересирано ги прифаќаа материјалите кои што ги делеше Државната изборна комисија. Поставени беа и големите поставки, големото стаклено ѕвоно и гелот за дезинфекција со цел да се приближат пораките за безбедно гласање до гласачите.

 

1 of 10
- +

„Заштити се себеси и другите“ и „Гласај безбедно“ се главните пораки кои што ДИК ги упатува во оваа кампања на гласачите во насока на безбедно искористување на своето право на глас.

р е к л а м а

Ова е третата герила акција која што ја имаше Државната изборна комисија за оваа кампања. Водењето на кампањата во услови на корона вирусот беше проследена со сите заштитни мерки и препораки од надлежните институции за заштита од невидливиот непријател.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.