• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, January 21, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

„Среќата ги следи штедливите“ – нова глобална кампања на IKEA

January 5, 2021
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Шведскиот бренд за мебел IKEA продолжува со своите напори за промоција на одржливиот начин на живот во најновата глобална кампања “Fortune Favours the Frugal” („Среќата ги следи штедливите“), создадена со помош на агенцијата Mother London.

Централниот едноминутен спот на кампањата отпочнува со сцена на астероид составен од ѓубре кој се движи кон Земјата, заканувајќи ѝ се со уништување. Потоа следуваат сцени од животот на едно семејство и други луѓе кои преземаат позитивни чекори во своето секојдневно однесување со цел намалување на отпадот и штедење на ресурсите и енергијата. Со секој еден од тие позитивни чекори, големината на астероидот се намалува, сé додека не се сведе на едно пластично шише кое паѓа во дворот на семејството и потоа веднаш е ставено во корпа за рециклирање.

Рекламата беше оригинално лансирана во Обединетото Кралство и Ирска на 1 јануари, а во периодот што следува таа ќе се најде и на други светски пазари, вклучувајќи ги Соединетите Американски Држави и Холандија.

Кампањата е проследена и со out-of-home и дигитални реклами кои претставуваат производи од ИКЕА кои на потрошувачите може да им помогнат во намалувањето на нивниот негативен импакт врз животната средина, се создадени од рециклирани материјали или имаат изразено добра енергетска ефикасност. Како дел од кампањата се создадени и радио реклами во кои се употребува поезија за да се пренесе пораката дека „штедливоста“  е позитивна карактеристика на луѓето.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.