Овај 600 милиони вреден акаунт ќе ја промени агенцијата во март наредната година и се однесува на 30 пазари во Европа, на Блискиот Исток, Африка и Азија – Пацификот
(СВЕТ) – Starcom дел од Publicis Media го освои бизнисот за закуп и медиа планирање за Fiat Chrysler после глобалната ревизија на овај бренд, така што ќе ја замени агенцијата Maxus која е дел од WPP која беше досегашната агенција на компанијата.
Овај 600 милиони вреден акаунт ќе ги промени агенциите во март наредната година и се однесува на 30 пазари во Европа, на Блискиот Исток, Африка и Азија – Пацификот.
Сопственикот на брендовите Fiat, Jeep, Chrysler, Dodge и Alfa Romeo, компанијата Fiat Chrysler Automobiles е седми по големина произведувач на автомобили по волумен во светот.
Во 2013 година, тогашниот главен оперативен доректор на агенцијата Maxus, Mark McCraith,се придружи на Fiat како директор за маркетинг, пред да се врати во агенцијата како CEO во 2015 година.