• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, April 17, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Swatch и МоМА со заедничка колекција на уметнички часовници

February 24, 2021
in Во фокусот, Луксузни брендови, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Швајцарскиот часовничарски бренд Swatch и Музејот на модерна уметност (MoMA) од Њујорк лансираат заедничка колекција на часовници чиј дизајн е инспириран од некои од најпознатите уметнички дела кои се чуваат во музејот.

Колекцијата вклучува шест часовници создадени врз основа на сликите: „Ѕвездена ноќ“ од Винсент Ван Гог; „Надеж II“ од Густав Климт, „Сонот“ од Анри Русо; „Композиција во овал со обоени полиња 1“ од Пјет Мондријан; „Градот и дизајнот, Чудата на животот на Земјата, Исаму Курита“ и „Њујорк“ од Таданори Јокоу.

„Ние сме горди што ја продолжуваме соработката на MoMA со Swatch преку оваа нова колекција на часовници инспирирани од уметнички дела од збирката на музејот. Посветеноста на MoMA кон добриот дизајн како дел од секојдневниот живот е опредметена преку часовниците на Swatch,“ истакнува Робин Сајета, помошник-директорка за деловен развој на MoMA по повод новата колекција.

р е к л а м а

Овие часовници ќе служат како виртуелно продолжение на MoMA, претворајќи бесценети уметнички дела во секојдневни предмети на кои ќе можете да им се воодушевувате во секој момент.

Лимитираната колекција ќе биде достапна за купување глобално преку продавниците на MoMA и Swatch, почнувајќи од 4 март 2021 година. Часовниците ќе можат да се купуваат поединечно или како колекција.

Во вториот случај, тие доаѓаат во специјална кутија инспирирани од т.н. „Blade Stair“ – скалила кои го поврзуваат „стариот“ и „новиот“ дел на музејот и претставуваат едно од неговите најпознати архитектонски обележја.

 

1 of 3
- +

 

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.