• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, February 27, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Swatch лансира специјална едиција за скршените срца по повод Денот на вљубените

February 2, 2021
in Во фокусот, Луксузни брендови, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Вредноста на времето зависи од тоа како ќе го искористите. Многумина веруваат дека тоа исто така може да го излечи скршеното срце. Токму поради тоа часовничарскиот бренд Swatch се одлучи да ги испочитува љубовните циници и сите оние кои се „сингл“ по повод овој Ден на вљубените, лансирајќи нова колекција и кампања која носи еден свеж и поинаков пристап кон најважниот ден во годината кога е во прашање љубовта.

Наместо вообичаените романтички пораки, четирите нови часовници на Swatch го имаат токму спротивниот сентимент. Секој еден од нив кажува приказна за скршено срце со одличен комичен тајминг, одбележан со стил и доза на сарказам која функционира скоро терапевтски за оние неприврзаните.

P(E/A)NSE-MOI

р е к л а м а

Специјалната едиција на P(E/A)NSE-MOI има црвено ремче со добропознатиот срцев симбол, аплициран во мултиплицирано издание на задната страна од ремчето. Но, тоа не е сé. Часовникот доаѓа заедно со „кутија за прва помош“, комплетно со фластери кои можат да се залепат на пукнатините од скршеното срце!

 

1 of 7
- +

HATE 2 LOVE

HATE 2 LOVE има повеќе од една страна и претставува „ролеркостер“ на емоции. Преку ден, црниот дисплеј носи порака на невозвратена љубов – “I hate to love you” („Јас мразам што те сакам“). Меѓутоа, штом падне ноќ, остануваат да светат само зборовите  “I love you” („Јас те сакам“). Ви звучи познато?

 

1 of 3
- +

BEATING LOVE, BEATING PINK

Има нешто во врска со 1970-те што никогаш не излегува од мода, а љубовта на Swatch за сите нешта ретро никогаш не промашува отчукување. И двата модели, New Gent BEATING LOVE и Gent BEATING PINK, го фаќаат вистинското расположение со линии во бојата на виножитото кои го следат пулсот на носителот по должината на белото ремче, завршувајќи во форма на срце на дисплејот.

 

1 of 6
- +

Исто така, Swatch планира да ги расплаче луѓето овој Ден на вљубените… но, од смеење! Доколку немате планиран состанок, немојте да паничите. Швајцарскиот бренд има решение. Комичарката Елена Габриел ќе има премиера на своето ново комично шоу на IGTV и YouTube профилите на Swatch, во недела, 14 февруари, со почеток во 20:00 часот по средноевропско време. Австралиската комичарка, говорник на TEDx и талентот позади YouTube видеото “How to date a French guy” (со 2.8 милиони прегледи), ќе успее да го насмее дури и најскршеното срце.

Официјален застапник за производите на Swatch во Македонија е Божиновски часовници и накит.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.