• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, March 22, 2023
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

T-мобиле engagement банер кампања

13/01/2014
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Главната придобивка на онлајн огласувањето е мерливоста на резултатите и можноста за поврзување на продажните активности со преземените активности за огласување. Денеска ја разгледуваме студијата на случај за последната рекламна кампања на Т-Мобиле, чија цел беше продажба на телефони од залихата ексклузивно преку нивната е-продавница. Кампањата траеше шестнаесет дена (од 24.12.2013 до 08.01.2014) и беше активна на www.idividi.com.mk.

За кампањата беше искористен иновативниот формат на огласување понуден од Httpool – engagement банер, во кој беа графички прикажани трите модела телефони кои беа на продажба и беше овозможено заинтересираните да кликнат и да бидат однесени директно на продажниот URL на соодветниот производ на веб продавницата на Т-Мобиле. Успешноста на кампањата се огледа и во тоа што поради распродавањето на еден од моделите, имаше потреба и за креирање на нова визуелна креатива за банерот во текот на кампањата.

Engagement банерот се состоеше од две компоненти:

–          Првичниот (teaser) оглас: 728×180 пиксели, кој се појавува во долниот дел на сајтот.

На првичниот банер накратно е пренесена главната порака и мотивот за кликање (купување на телефони исклучиво онлајн).

–          Главниот оглас, кој се појавува штом посетителот повеќе од 2 секунди го држи покажувачот од глувчето на првичниот оглас. Главниот оглас се развлекува од првичниот на површина од 990×515 пиксели, при што визуелно беа прикажани трите модели на продажба, придружени со линкови до е-продавницата.

Еве како изгледаше сето тоа:

Слика 1 – Првичен (тизер) банер

 Првичен банер (teaser) на идивиди

Слика 2 – главен оглас

Главен оглас engagement banner

Слика 3 – главен оглас – ажурирана креатива по целосната продажба на првиот модел

engagement банер, Т-мобиле, идивиди

Поради тоа што engagement банерот се создава во HTML, тој дозволува целосна контрола врз креативните и функционалните компоненти. Во него може да се вметнат слики, албуми, видеа, каталози, полиња за внесување податоци, копчиња за симнување содржина и секаква друга интерактивна креатива (грепки, мини натпревари, калкулатори, мапи). Главниот оглас овозможува било кој дел од површината да биде линкувана, дозволувајќи им слобода на огласувачите да комбинираат различни продажни понуди со различни целни (landing) страници.

Доколку се навратиме на мерливоста, engagement банерот нуди значителен број на засебни метрики кои може да се следат и да овозможат подобро разбирање на корисничкото искуство и впечатокот и интеракцијата со банерот.

  • Првата метрика се потврдените прикажувања, т.е бројот на прикажувања на првичниот (teaser) банер на страницата кои се подолги од 2 секунди. Вака огласувачот се осигурува дека прикажувањето навистина ја послужило целта и огласот бил во видното поле на посетителот.
  • Наредната метрика се интеракциите (engagements), т.е бројот на  отворања на првичниот оглас преку држење на глувчето повеќе од 2 секунди на него и прикажувања на главниот оглас. Во случајот на гореспомнатата кампања, 11.51% (извор: httpool) од посетителите кои го виделе првичниот оглас го зголемиле приказот и го виделе главниот оглас. Споредено со стапките на клик на стандардните банери, каде како репер за успешна кампања се смета онаа со CTR од 0.02%, engagement банерот ги „скокотка“ неактивните посетители и оние кои се „слепи“ на стандардните банери, ги извлекува од нивната зона на комфор и ги вклучува во комуникацијата со брендот.
  • Дополнителен доказ за интеракцијата и задлабоченоста на посетителите во engagement банерот е и метриката просечно време во оглас (просечна количина на време помината во интеракција по отворањето на главниот оглас). Статистиката за кампањата на Т-Мобиле вели дека секој корисник кој го отворил главниот оглас во него поминал 25.49 секунди (извор: Httpool), повеќе од доволно време да ја прими рекламната порака, да кликне на некој од дадените линкови и да биде зајакнат неговиот мотив на купување на производот.
  • Финално, engagement банерот го мери и бројот на затворени првични огласи (број на потврдени прикажувања на првичниот оглас кои се затворени од страна на корисникот). Во случајот на Т-Мобиле таа цифра е 9.04% (извор: httpool), што не наведува на фактот дека само секој десетти посетител ја отфрлил рекламата.

Engagement банерот е прилагодлив согласно барањата за кампањите од страна на клиентите. Реализирани кампањи во Македонија од страна на Httpool се Pepsi (кампања за концерт на Бијонсе – ЛИНК) , како и кампањите за промоции на нови производи на брендовите на Fashion Group (Diesel/ Springfield/ Celio).

Ако сте заинтересирани да дознаете повеќе за овој вид на банер, погледнете ја презентацијата за производот на следниот ЛИНК.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • About (English)

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT