Home » Во фокусот » The Economist ја објави првата телевизиска реклама после една деценија

The Economist ја објави првата телевизиска реклама после една деценија

Дали сте приметиле дека колку што луѓето стареат, толку помалку се љубопитни? Не е невообичаено за возрасните да бидат презафатени со дневниот метеж и активности, што изгледаат како да не ги интригира повеќе ништо. Но, тоа не мора да биде така.

„Никогаш не престанувајте да прашувате“ – тоа е пораката што сака да ја испрати светски познатиот специјализиран магазин за економија The Economist во својата нова адвертајзинг кампања.

Кампањата е дело на агенцијата Proximity London, а ќе биде лансирана во Обединетото Кралство и САД. Телевизискиот спот кој е дел од кампањата и се фокусира на концептот дека љупобитноста го води прогресот е првиот на The Economist после една деценија.

Погледнете:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Marketing365 Marketing365 Marketing365