• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Тие се најсложената, најискрената, но и најслатката публика

26/04/2018
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како децата реагираат на мноштвото постоечки апликации за учење и забава? Дали се построги од возрасните и треба ли ТВ-индустријата да биде во чекор со најновите трендови во кои VOD (Video on demand), велат експертите, е многу подобро, ќе се дискутира на шестиот по ред NEM, кој ќе се одржи од 11-14 јуни во Дубровник.

 

Децата немаат срам да откријат дали им се допаѓа нешто или не, па е неопходно да се направи голема разлика помеѓу возрасните конзументи на медиумските содржини и децата. Содржините кои им ги пласираме на децата, треба да имаат висок фактор на забава, бидејќи нивната толеранција на досада е ниска. Привлечноста или визуелниот идентитет исто така е многу важен, затоа што ја поттикнува детската љубопитност и ги мотивира да гледаат содржини или да отворат апликација.

р е к л а м а

Едноставното управување со содржини, исто така, влијае на популарноста на младата публика. Треба да имаме на ум дека децата денес израснале со дигиталните медиуми, како што многумина велат, “со мобилен телефон во рака”, и тие се вистински говорници на дигиталната ера. Исто така, од децата од предучилишна возраст, а и многу од оние кои одат на училиште, не може да се очекува да читаат упатства или да се потрудат да разберат за што станува збор, кај нив производот мора да функционира веднаш. По природа се љубопитни и сакаат да учат – а тоа и го прават преку секојдневните игри со помош на дигиталните медиуми кои нудат огромни можности за таа активност.

 

Разбирање на “малите шефови”

На панелот “Мали шефови – големи барања” ќе се разговара за искуствата од конзумација на медиумите кај децата, а честа за модерирање на панелот му припадна на Tim Westcott, директор за истражување и анализа во одделот за програмата во IHS Markit.

 “Се радувам што за прв пат ќе дојдам на NEM во прекрасниот Дубровник со цел да го модерирем панелот “Мали шефови – големи барања“. За помладите гледачи, линеарните телевизиски канали се само дел од нивната медиумска потрошувачка. Ќе се обидам да се дознае како денешните провајдери на содржини пристапуваат до детската публика и тоа од одлични панелисти, лицата кои се дел од еден глобален детски забавен канал, потоа од пионерот на детскиот SVOD и еден од клучните брендови на канали во Централна и Источна Европа”, изјави Westcott, мислејќи на говорниците: Nicholas Walters, основач на Hopster ТВ, Daniel Reszkа, потпретседател на младешки и нови брендови за регионот на Централна и Источна Европа во Viacom и Nickelodeon и Szilvia Mascheka, водители на Kids Channels во AMC Networks International.

“Најмладата публика денес расте со дигитални технологии со вродена способност за лесен пристап до повеќе извори на содржини. Ова отвора многу можности за провајдерите на содржини, создавајќи возбудлив замав за истражување на нашата индустрија “, додаде Reszka.

Интерактивно учење преку забава

Апликациите со кои децата учат преку игра се омилени кај родителите, но доколку создаваат искуство на интерактивно учење преку забава, едноставно се користат, имаат примамлив дизајн и не ги оптоваруваат очите на децата со реклами – тогаш производот е полн погодок. Таква апликација разви и панелистот на NEM е Nicholas Walters, извршен директор и основач на Hopster, апликација со претплата за деца од предучилишна возраст.

“Ова е време на масовна промена во содржината и медиумската индустрија кој ги поттикнува децата – нивното менување на навиките на медиумската потрошувачка и начинот на интеракција со содржината. Со повеќе од една третина од децата помлади од пет години кои поседуваат лична технологија, префрлувањето од пасивна линеарна телевизија на интерактивни SVOD апликации, како што е Hopster, никогаш не било поголемо. Возбуден сум што ќе разговараме за овој тренд со луѓето од некои од водечките забавни платформа за деца во Централна и Источна Европа, на највозбудливиот медиумски настан во регионот”, изјави Walters, кој на NEM ќе открие како неговата платформа полна со песни, ТВ емисии, образовни игри, сликовници и учење, има влијание врз децата.

Szilvia Maschek од AMC Networks International, не ја крие возбудата за панелот во кој децата се тие кои ги диктираат трендовите: “Како играчите во светот на содржината гледаат на различните интереси на децата од 2 до 12 години? Дали е заеднички став дека SVOD-от  е “бум” или е точно дека линеарна телевизија совршено може да коегзистира?”, се прашува Maschek, која е одговорна за програмата и стратегијата на каналите Minimax, Megamax и JimJam додавајќи дека, покрај прекрасниот поглед на Дубровник, NEM обезбедува одлична можност за вмрежување за сите учесници на настанот.

Распродаден цел сместувачки капацитет

Голем број на интересни панели, вмрежување, скрининг и другите богати содржини Ве очекуваат оваа година на NEM 2018 година. Придружете ни се во Дубровник и побрзјте по својата акредитација и создадете можност за нови бизнис приказни, познанства и новости од телевизиската индустрија. За повеќе информации, посетете ја веб-страницата на NEM: http://neweumarket.com/

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.