• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, March 24, 2023
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Тодор Стојчевски : “Работно време или време за работа”

15/02/2014
in Во фокусот, Колумни, ПР
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Колумна на Тодор Стојчевски, директор на Агенцијата за односи со јавност „Чептер 4“

Модификацијата на професионалните дејности, појавата на нови професии, како и опсегот на работни обврски, терминот „работно време“, кој до неодамна значеше – доаѓаш на работа, имал или немал работа, чекаш часовникот да го отчука крајот на последната „работна минута“ за да ја затвориш вратата од надворешната страна – повеќе не е и не може да биде во функција. „Времето за работа“ е плод на денешницата. Времето за работа не обврзува просторно, не обврзува временски, времето за работа нема ограничувања…времето за работа значи функционалност, практичност, ефективност, организираност

 Vreme za rabota - Chapter4 - Todor Stojcevski

 Факторот ВРЕМЕ е еден од предусловите да успеете да работите во професијата Односи со јавност. Освен тоа што треба да бидете инвентивен/а, креативен/а, стратегиски насочен/а, да знаете да комуницирате, многу да читате и уште повеќе да размислувате и што ли уште не во палетата предуслови, дефинитивно, нашата професија бара огромен волумен на „работно“ ВРЕМЕ.

 Пред да го почнам мојот работен век, честопати, сум бил во дилема дали постои професија која може да се работи нон-стоп. Велам, работата да се носи дома. Но, откако почнав да се занимавам со ПР – потврдив дека тоа е професијата која бара 24/365 дневен ангажман. Секако, има и многу други професии кои бараат постојан ангажман и не познаваат конкретизирано работно време – новинарството, земјоделството, меѓународната трговија, дипломатијата, консултанството…..

Скептиците веднаш ќе опонираат и речат дека ова е невомозможно. Тие велат дека сме човечки суштества на кои им е потребен одмор, дека мозокот треба да се рефрешира, мислите да се насочат….Иако делумно се сложувам, сепак тврдам дека нашиот темперамент и „востановени практики“ (од некој друг систем) ни наметнаа работно време од – до.

Модификацијата на професионалните дејности, појавата на нови професии, како и опсегот на работни обврски кои ги подразбира една професија, терминот „работно време“, кој до неодамна значеше – доаѓаш на работа, имал или немал работа, чекаш часовникот да го отчука крајот на последната „работна минута“ за да ја затвориш вратата од надворешната страна – повеќе не е и не може да биде во функција.

Затоа, тогаш, сме принудени да бидеме креативни (кога времето притиска, затајува креативноста), во тие осум часа работно време да бидеме најефективни, да се видиме со сите луѓе со кои работиме, да го направиме бизнисот… Во ова „од-до“ работно време, секогаш, мора да ги завршиме и административните обврски, да „претрчаме“ до болница, да однесеме деца до градинка или училиште. Се во осум часа. Што да добие приоритет? Како во другите 16 часа треба да „медитираме“ и не работиме ништо бидејќи се сме си завршиле во една третина од деноноќието.

Но, реалистите, се повеќе и повеќе, сфаќаат дека оддамна дефинираното работно време од 8 часа повеќе не е во функција. Законската норма треба и се почитува (во најголем случај). Но, нашата професија не дозволува да се ограничите и да функционирате само во тој временски период. Односите со јавноста не трпат временски ограничувања и роботски просторно врамувања.

 „Времето за работа“ е плод на денешницата. Времето за работа не обврзува просторно, не обврзува временски, времето за работа нема ограничувања… времето за работа значи функционалност, практичност, ефективност….Времето за работа значи организираност.

Благодарение на технологијата, нашето работно време е 24 часа, нашата канцеларија е мобилна (персонален компјутер и мобилен телефон), нашиот пазар е Светот. Може да работиме од дома, од плажа, на планина, ноќе или дење, лете или зиме, во различни временски зони. Нема ограничувања. „Благодарение“ на глобализацијата и технолошкиот развој, всушност, ја работиме професијата Односи со јавност во оваа констелација и на ова ниво на развој.

Затоа, драги колеги, простетете се од осумчасовното работно време. ПР професионалците немаат работно време. Подредете го животот на „нон-стоп“ работно време, согласно, потребите на клиентот. Да се разбереме, никој не ви забранува да живеете, да имате приватен живот, туку се бара добар „time-management“, ефективност, насоченост… Работете од каде сакате, но постојано… Не исклучувајте го мозокот, оставете го да работи и „вон работното време“. Иако сте вработени или сакате да се вработите, компанијата чувствувајте ја како своја. Тогаш, таа нон-стоп ќе биде со Вас и нема да Ви тежи во животот. Напротив, заедно ќе созревате и успеавате во практикувањето на професијата Односи со јавност.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • About (English)

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT