• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, January 19, 2021
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Тоник слави 150 години

July 30, 2020
in FMCG, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во 1870 година се ’роди’ пијалокот кој стана познат како Schweppes Indian Tonic. Иако честопати имитиран, копиран и реплициран, но никогаш истиот, тој остави впечаток кај луѓето со својот горчлив вкус и шик став.

На својата 150-годишнина, Schweppes Indian Tonic уште еднаш го потврдува својот статус во кампањата која е креирана од страна на агенцијата BETC.

Фотографиите на познатиот фотограф Дан Тобин Смит (кој правеше кампањи за Водка, Хенеси…) го откриваат духот на Тоник: свечен, освежувачки, но пред сè толку оригинален.

 

1 of 3
- +

Во кампањата има три разиграни, силни и комплементарни визуелизации: шише покриено со цветни мотиви – ако погледнете поблизу, можете да видите кора од цитрус, која што се користи за коктели; отворено шише – интензитетот на познатата искра е доволен за буквално да ја изгасне роденденската свеќа и жолта кора од лимон, елегантно поставена покрај работ на разладена чаша за коктели која го имитира обликот на логото во голем формат.

Кампањата нè потсетува на непогрешливата карактеристичност на брендот Schweppes.

Конечно, годишнината не би била годишнина без подароци, па затоа 150-тиот роденден на Тоник ќе биде прославен како посебна игра со многу награди.

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Cannes Lions Official Festival Representative

AmCham

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.