• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Топ 10 најголеми промашувања на брендовите за 2018 година

04/01/2019
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Реномираниот магазин AdAge ги откри најголемите промашувања кои ги направија брендовите оваа година.

За крајот на годината, реномираниот американски магазин AdAge се осврна на годината што изминува и ги откри најголемите промашувања направени од брендовите оваа година,  како еден вид предупредување за следната година. Како што забележува магазинот, многу брендови сѐ уште не го совладале наједноставното правило на маркетингот: “Не ги лутете луѓето“.

р е к л а м а

Погледнете кои се најголемите грешки на брендовите за оваа година:

1.Гафот на H&M Gaff со дуксерот

Овој ланец продавници за облека објави реклама со црно момче во дуксер на кој пишува “најкул мајмун во џунглата”. Многумина го осудија овај бренд за расизам, а H&M се соочи дури и со затворање на продавниците поради протести и безбедносни проблеми за детето кое беше модел во кампањата.

2.Гафот на брендот Revolve

Блузонот со натпис “да се биде дебел не е убаво, тоа е само изговор” исто така предизвика врева. Овој производ од соработката помеѓу брендот LPA и голем број познати личности, вклучувајќи ја и Лена Данхам, беше продаван во продавниците на брендот Revolve, но набрзо беше повлечен.

3.Проблемите на Амазон со веб страницата

Веб-страницата на овој гигант за е-трговија имаше технички проблеми само неколку минути откако започна нивниот 36-часовен Prime Day. Сепак, повеќе од 100 милиони производи се продадени на овај измислен празник. .

4.Целосно промашување на Victoria’s Secret со ЛГБТК популацијата

Главниот маркетинг директор на компанијата, Ед Разек изјави дека трансродовите и плус-модели не треба да учествуваат на нивните модни ревии. Кратко потоа, овој бренд, кој и онака има проблеми во своето работење, објави ненадејно заминување на извршниот директор Јан Сингер.

5.Редизајнот на Snapchat

Редизајнирањето на оваа социјална платформа беше толку лошо прифатено што корисниците напишаа петиција за враќање на стариот дизајн. Компанијата соопшти дека само поради оваа катастрофа загубила 2 проценти од своите корисници. Дури и Кајли Џенер ја критикуваше апликацијата.

6.Промашениот слоган на Хајнекен

Хајнекен го лансираше слоганот “Sometimes lighter is better” со цел да го промовира своето светло пиво. Многумина ја искритикуваа рекламата како расистичка, а најгласен во негативните реакции беше познатиот пејач Chance the Rapper, кој има повеќе од 7 милиони следбеници на Твитер. Хајнекен призна дека овој слоган бил “промашување”.

7.Грешката на Mastercard со донирани оброци

Потрошувачите се пожалија дека хуманитарната иницијатива на оваа компанија поврзана со Светското првенство во фудбал, е пренасилена. Имено, брендот најави дека во соработка со Светската програма за храна на ООН ќе донира 10.000 оброци секој пат кога еден од нивните амбасадори Лионел Меси или Нејмар ќе даде гол. Јавноста го повика Мастеркард едноставно да ги донира оброците. Кампањата беше наскоро откажана.

8.Гафот на Мериот во Кина и хакирање на податоците

Мериот ги ризикуваше своите планови за проширување во Кина кога ги наведе “Тибет, Хонг Конг, Макао и Тајван” како земји во анкетата на потрошувачите, иако Кина тврди дека има суверенитет над сите четири територии. Кинеските власти ја затвориле веб-страницата на Мериот во Кина и апликацијата на седум дена. Покрај тоа, Мариот претрпе едно од најголемите хакирање на податоци во историјата, во кое беа погодени 500 милиони нивни корисници. Сега тие се соочуваат со колективна тужба.

9.Расистичката реклама на Dolce & Gabbanа

Серијата реклами кои покажуваат кинеска жена која се мачи да јаде италијанска храна, предизвика лутина кај потрошувачите во Кина и обвинувања за расизам (а треба да се каже дека ова не е прв пат). Модниот бренд Dolce & Gabbana после тоа го откажа своето модно шоу во Шангај.

10.Милиони грешки на Фејсбук

Гигантот на социјалните медиуми имаше премногу промашувања за да се наведе само едно, па AdAge направи посебна листа само за оваа компанија.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.