AdAge ја објави листата на 200-те најголеми огласувачи во САД за 2014 година. Ранкингот го предводи Procter & Gamble со вкупна проценка од 4,6 милијарди долари инвестирани за огласување, следен од AT&T и General Motors Co.
Вкупниот буџет потрошен за огласување на топ 200-те огласувачи во САД изнесува околу 137.8 милијарди американски долари.
Во продолжение погледнете ја листата на Топ 10 огласувачи во САД за 2014 година.
Top 10 SpendersBiggest U.S. advertisers in 2014.
Rank Marketer 2014 U.S. ad spending 2014 U.S. ad spending growth 1 Procter & Gamble Co. $4.6 billion –4.2% 2 AT&T $3.3 billion 0.1% 3 General Motors Co. $3.1 billion –0.7% 4 Comcast Corp. $3.0 billion –1.7% 5 Verizon Communications $2.5 billion 3.6% 6 Ford Motor Co. $2.5 billion –3.6% 7 American Express Co. $2.4 billion 7.9% 8 Fiat Chrysler Automobiles $2.2 billion 14.0% 9 L’Oréal $2.2 billion –2.0% 10 Walt Disney Co. $2.1 billion 7.4% Source: Ad Age Datacenter estimates of total U.S. ad spending consisting of measured media (traditional media and internet display ads, from WPP’s Kantar Media) plus unmeasured spending (Ad Age’s estimate of spending in disciplines including other forms of digital media (paid search, online video, mobile, unmeasured forms of social media); promotion; experiential marketing; and direct marketing).