Минатата година, корисникот на Twitter под име Danann McAleer објавил фотографија од Божиќна приказна која ја напишал како седумгодишно дете. Во објавата го означил и брендот John Lewis, познат по своите Божиќни кампањи, дали се заинтересирани да ја искористат неговата приказна.
Меѓутоа, читајќи го црниот крај на приказната, јасно е зошто John Lewis јавно му одговориле: „Здраво Данан, благодариме на понудата. Не ни се јавувај нам, ние ќе ти се јавиме тебе“. :))
Hi Danann, thanks for the submission. Don’t call us, we’ll call you – Jac ❤
— John Lewis & Partners (@JohnLewisRetail) November 14, 2020
Но, разговорот го следеле будните очи на Twitter, кои решиле навистина да ја искористат приказната за својата овогодишна Божиќна кампања.
Па така, со помош на креативната агенција DAVID Madrid и анимациското студио Passion Pictures Paris, Twitter ја создадоа „Совршената Божиќна реклама“ (#ThePerfectChristmasAd).
Во неа се раскажува за радосните снегулки Џек и Џејмс, кои и немаа баш радосен крај. Погледнете! :)
To celebrate Christmas on Twitter this year, and festive TV ads, we’re sharing a story that started with a Tweet. Please say hello to Jack and James, the Snowflakes. #ThePerfectChristmasAd
— Twitter Marketing UK (@TwitterMktgUK) December 6, 2021